ثبت 20 مورد وارداتی کرونا در چین

© AFP 2023 / Nicolas Asfouriچین
چین  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد مبتلایان به کرونا در ووهان چین به یک نفر کاهش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون ملی بهداشت چین روز 17 ماه مارس اعلام کرد تعداد مبتلایان به کرونا در ووهان چین به یک نفر کاهش یافت.

در اعلامیه کمیسیون بهداشت چین آمده است:«در 24  ساعت گذشته 21 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین شناسایی شده است که تنها یک مورد آن در شهر «ووهان» کانون شیوع این ویروس بوده است.

چین به استقبال سال نو می رود - اسپوتنیک ایران
جشن سال نو چینی در پکن

دوازده تن دیگر نیز بر اثر ابتلا به کرونا در شهر ووهان جان خود را از دست داده اند در حالی که دو نفر مشکوک هم شناسایی شده اند. بر اساس این آمار از 20 مورد افراد مبتلا وارداتی به چین 9 مورد در پکن، سه مورد در شانگهای، سه مورد در گواندونگ و در استان های ججیانگ، شاندونگ، یونن، شانشی و منطقه خودمختار گوانگشی هم هر کدام یک مورد گزارش شده است.

شمار کل مبتلایان در چین به 80881 نفر و شمار جان باختگان هم به 3226 نفر رسیده است.تعداد کل مبتلایانی که از خارج به چین برگشته اند هم به 143 نفر افزایش یافته است.تعداد کل بهبود یافتگان در چین به 68679 نفر رسیده است.

سازمان بهداشت جهانی هم اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان با شناسایی 13874 تن در 24 ساعت گذشته به 86434 نفر و شمار جان باختگان 3388 نفر رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала