ماجرای پرستار قلابی و دستگیری او در هرمزگان +عکس، ویدئو

CC0 / / Nurse
Nurse - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فردی که با لباس پرستاری ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد و مدعی شد ۱۰۰ بیمار کرونایی در یک بیمارستان جلوی چشم او جان باختند، جعلی از آب درآمد و بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری، ویدئویی توسط دختری جوان با لباس پرستاری در فضای مجازی منتشر شد که خود را از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری معرفی می‌کند و در حالی که گریه می‌کند از مردم تقاضا دارد که از خانه‌هایشان بیرون نروند که وضعیت خطرناکی در ایران حاکم است و شدت شیوع کرونا باعث جان باختن ۱۰۰ بیمار کرونایی در یک روز در مقابل چشمان او شده است.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

اما پس از واکنش‌های کاربران که بسیار وحشت‌زده شده بودند، تحقیقاتی صورت گرفت که مشخص شده این فرد تحت هیچ عنوان در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ برای مسیح علینژاد فعالیت می‌کرده و توسط اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شد.

View this post on Instagram

A post shared by #karmania_hod hod_khabar_resan (@karmanianews) on

کاربران بسیاری که عنوان می‌کنند از همان ابتدا مشخص بود این ویدئو ساختگی است و توسط مسیح علینژاد نیز منتشر شد، واکنش‌‌های انتقادی زیادی را به این ویدئو که موجب اذهان عمومی و فریب مردم شده است مطرح می‌کنند.
کاربران ضمن خوشحالی از خبر بازداشت این فرد و امثال او که قصد ایجاد رعب و وحشت را در جامعه‌ی پرالتهاب ایران دارند، عنوان می‌کنند نقش بازی کردن در چنین شرایطی اخلاقی نمی‌باشد و این فرد ضمن اینکه از لباس مقدس پرستاری سوءاستفاده کرده است و با شایعه و دروغ موجب هراس عمومی شده است، با مسیح علینژاد نیز همکاری داشته و باید تنبیه شود.

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا (@rokna.news) on

این کاربران دروغ مصلحتی و سکوت مصلحتی را محکوم می‌کنند و با عنوان اینکه گاها عواقبی جبران‌ناپذیری را نیز به دنبال خواهد داشت، بر این باورند در شرایط کنونی ایران بسیاری قصد سوءاستفاده از شرایط را دارند و امیدوارند مردم اخبار ناموثق را دنبال نکنند تا با آرامش بیشتری برای کنترل بیماری کرونا در ایران کمک کرده باشند.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала