علت مرگ و میر بالای کرونا ویروس مشخص شد

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonعلت مرگ و میر بالای کرونا ویروس مشخص شد
علت مرگ و میر بالای کرونا ویروس مشخص شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اتحادیه بهداشت عمومی اروپا هشدار داده است كه هوای آلوده شهری، كه باعث فشار خون، دیابت و بیماری تنفسی می شود، می تواند منجر به افزایش كل مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از MedicalXpress، کارشناسان بهداشت عمومی اظهار داشتند: آلودگی هوا ناشی از سوختن سوخت خودروها یکی از دلایل مرگ و میر ناشی از ذات الریه ناشی و انسداد ریوی "سارس کووید-۱۹" است.

در ایتالیا بیش از 2000 نفر در اثر ابتلا به کرونا فوت شدند - اسپوتنیک ایران
در ایتالیا بیش از 2000 نفر در اثر ابتلا به کرونا فوت شدند

اتحادیه بهداشت عمومی اروپا هشدار داده است كه هوای آلوده شهری، كه باعث فشار خون، دیابت و بیماری تنفسی می شود، می تواند منجر به افزایش كل مرگ و میر ناشی از "کووید-۱۹" شود. بیماران مبتلا به بیماری مزمن ریه و قلبی، بدلیل قرار گرفتن طولانی در معرض ذرات موجود در هوا، قادر به مقابله با عفونتهای ریوی کمتر هستند و احتمال بیشتری دارند که بمیرند.

اگرچه در حال حاضر هیچ ارتباط ثابت شده ای بین مرگ و میر ناشی از "کووید-۱۹" و آلودگی هوا وجود ندارد، مطالعه ای که شیوع بیماری "سارس" در سال ۲۰۰۳ انجام شد، نشان داد که بیماران در مناطقی که میزان آلودگی هوا در آنها متوسط ​​است ۸۴ درصد بیشتر از بیمارانی که در مناطق کمتر آلوده زندگی میکنند فوت می کنند.

براساس آخرین اطلاعات، تعداد کشته شدگان ناشی از کرونا ویروس به ۶۷۰۵ نفر رسیده است، تعداد کل عفونتها ۱۷۴ ۷۸۶ نفر بوده که از این تعداد ۷۷ ۶۵۷ نفر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала