روحانی: از مرحله پیک کرونا عبور کرده ایم

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی: از مرحله پیک کرونا عبور کرده ایم
روحانی: از مرحله پیک کرونا عبور کرده ایم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس جمهور ایران اعلام کرد که آمارها و ارقام روند مبارزه با بیماری کرونا امیدوارکننده است.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی رئیس جمهور ایران با قدردانی از تلاش های بی وقفه تمامی کادر درمانی این کشور برای مبارزه با بیماری کرونا، آمارها و ارقام روند مبارزه با بیماری کرونا در ایران را امیدوارکننده دانست.

روحانی: چیزی به‌نام قرنطینه نداریم - اسپوتنیک ایران
روحانی: چیزی به‌نام قرنطینه نداریم

رییس جمهور ایران تاکید کرد: طبق آمار ارائه شده، ما از مرحله پیک بیماری کرونا عبور کرده ایم و به مردم توصیه می کنم همچنان در خانه بمانند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل،همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

روحانی روز دوشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که همزمان استانداران سراسر ایران نیز از طریق ویدئو کنفرانس در آن مشارکت و حضور داشتند، با بیان اینکه برای پیروزی بر این ویروس خطرناک، بسیج عمومی و تلاش جمعی و همگانی ارزشمندی شروع شد و ادامه می یابد، گفت: وزارتخانه های بهداشت و کشور از فردا در خروجی های جاده هایی که اعلام می کنند، مردم را از لحاظ تب سنجی کنترل خواهند کرد.

خاطرنشان می شود بر اساس آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت ایران، تا ظهر روز شنبه، 24 اسفند در مجموع 12 هزار و 729 نفر به ویروس کرونا آلوده شدند که 611 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند. همچنین تاکنون 4 هزار و 339 نفر بهبود پیدا کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала