فرانسوی‌ها به چالش لیس زدن علیه کرونا پیوستند +عکس، ویدئو

© Sputnik / Irina Kalashnikovaاقدام عجیب شاهزاده سعودی که یک فرانسوی را مجبور به بوسیدن پایش کرده
اقدام عجیب شاهزاده سعودی که یک فرانسوی را مجبور به بوسیدن پایش کرده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چالش لیس زدن و بوسیدن وسایل عمومی و آلوده شهر به فرانسه رسید و موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، با اپیدمی شدن کرونا و شدت شیوع این بیماری در سطح جهان، برخی از مردم در کشورهایی همچون، ایران، سوئیس و اکنون فرانسه برای اثبات پاکیزگی و عاری بودن برخی از مکان‌های پر رفت و آمد که عموم مردم با آن سر و کار دارند را می‌بوسند و لیس می‌زنند. در حالی که با این موضوع به صورت جدی در ایران برخورد شد اما این اقدام نامتعارف توسط بانوی خبرنگار سوئیسی برای اثبات نبود ویروس کرونا در شهر و کشورش تکرار شد، و همین موضوع باعث شد این مسئله مورد توجه برخی از مردم در فرانسه قرار گیرد و لیس زدن میله‌های وسایل نقلیه و سایر نقاط پرخطر و آلوده‌ی شهر را آغاز کنند.

کاربران بسیاری به چالش لیس زدن واکنش نشان می‌دهند و در رابطه با این چالش که اکنون در فرانسه به راه افتاده است بسیار اظهار تاسف می‌کنند و افرادی که در این چالش شرکت می‌کنند و تمدن و فرهنگ یک کشور را به این سادگی زیر سوال می‌برد، نادان می‌دانند. این کاربران بر این باورند ممکن است این افراد دچار اختلال روانی باشند و حتی اگر به کرونا مبتلا نشوند به انواع دیگری از بیماری‌ها دچار خواهند شد؛ و از بابت اینکه کودکانی نیز درگیر این مسئله شده‌اند و نادانسته از چنین افرادی پیروی می‌کنند اندوهگین‌ هستند.

کاربرانی نیز با عنوان اینکه چالش لیس زدن از قم شروع شده بود، معتقدند کرونا باعث روشن مسائل زیادی در برخی کشورها شد و یک مورد از آن وجود افراد جاهل که شناختی از ارتباط عمومی و حضور در جامعه ندارند و یا می‌دانند و با نیتی پلید یک شهر و یا در ابعاد بزرگتر کشوری و یا جهانی را با خود به زیر می‌کشند.

گروه دیگری از کاربران ضمن ابراز تاسف و تعجب از گسترده شدن چالش لیس زدن، این سوال را مطرح می‌کنند که آیا برای لیس زدن وسایل نقلیه و نقاط پرخطر و آلوده شهر رقابت به راه افتاده است و احمق‌های جهان با هم متحد شده‌اند؟! این کاربران معتقدند حماقت حد و مرز ندارد و تنها می‌توان تقاضای برخورد جدی با چنین افرادی را از سوی مسئولین بهداشت داشت.

View this post on Instagram

A post shared by kosar14 (@kosar16108) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала