تصمیم ترامپ برای دادن تست کرونا

© Sputnik / Ilya Pitalyev /  مراجعه به بانک تصاویر تصمیم ترامپ برای دادن تست کرونا
 تصمیم ترامپ برای دادن تست کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ تست کرونا خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ روز جمعه در یك كنفرانس مطبوعاتی در باغ گل سرخ کاخ سفید گفت كه ممكن است آزمایش COVID-19 را پشت سر بگذارد.

به گفته ترامپ، این هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد که وی با رئیس سرویس مطبوعاتی رئیس جمهور برزیل، فابیو وینگارتن تماس گرفته بود که بعداً تست کرونای وی مثبت اعلام شده بود.

رئیس جمهور افزود: " نه به این دلیل، بلکه به این دلیل که فکر می کنم، من به هر حال این کار را خواهم کرد ... خیلی زود، ما روی آن کار می کنیم."

 رئیس جمهور آمریكا همچنین خاطرنشان كرد كه هیچ علائمی از این بیماری ندارد.

اخیرا مشخص شد که رئیس سرویس مطبوعاتی رئیس جمهور برزیل، بولسونار فابیو وینگارتن، که بخشی از هیئتی بود که چهارشنبه شب از میامی بازگشت، علائم بیماری کرونا ویروس را نشان داده. همچنین گزارش شده که وی در طول سفر، وی در کنار رئیس جمهور آمریکا بوده و ارتباط مستقیمی با وی داشته است. 

 رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ از وضعیت اضطراری در آمریكا در ارتباط با کرونا ویروس خبر داد. رئیس جمهور آمریكا اعلامیه مربوطه را روز جمعه، 13 مارس، در كنفرانس مطبوعاتی ویژه در كاخ سفید ارائه داد.

براساس آخرین داده ها، 41 نفر در اثر کروناویروس در ایالات متحده جان خود را از دست دادند، 31 نفر از آنها در واشنگتن. درمجموع، 2053 مورد بیماری در کشور مشاهده شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала