رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش ایران
رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با دستور فرمانده کل ارتش ایران رزمایش پدافند بیولوژیک از فردا در این کشور آغاز می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، پس از برگزاری جلسه اضطراری امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش ایران با فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش به صورت ویدئو کنفرانس مقرر شد رزمایش پدافند بیولوژیک ارتش ایران از فردا آغاز شود.

آخرین آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران
روزانه چند تست کرونا در ایران انجام می‌شود؟

فرمانده کل ارتش ایران در خصوص این رزمایش اظهار داشت: پیشگیری از شیوع این بیماری و ویروس، یکی از موارد مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا است که بزودی با اجرای یک رزمایش دفاع بیولوژیک تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی ارتش به فرماندهی امیر دریادار سیاری و با محوریت نیروی زمینی ارتش به فرماندهی میدانی امیر سرتیپ حیدری، باید تلاش کنیم تا خدمات و اقدامات متناسب با فرمان فرماندهی معظم کل قوا به بهترین شکل ممکن اجرا گردد.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه تصریح کرد: به منظور مدیریت دقیق و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مراکز موجود، در ۳۰۰ محله و منطقه در کشور با ایجاد مراکز درمانی نسبت به شناسایی بیماران کرونایی اقدام و از گسترش این بیماری جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده کل ارتش ایران افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد پس از مشخص شدن و واگذاری اماکن توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، تعداد تخت های خود را به ۴ هزار تخت برای تشکیل استراحت‌گاه‌های پس از درمان بیماران کرونایی به این اماکن افزایش دهد. اگرچه تاکنون در برخی استان‌های کشور این اتفاق افتاده و استراحت‌گاه‌هایی توسط نیروی زمینی آماده شده است.

گفتنی است کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی ۱۳۶۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور خبر داد؛ بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این بیماری در ایران به ۱۲۷۲۹ نفر افزایش یافت. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بیماری کرونا در این کشور به  ۶۱۱ مورد رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала