لیس زدن اماکن عمومی این بار توسط دختر سوئیسی +ویدئو

© Depositphotos.com / Puhhhaدختر و قرص
دختر و قرص - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرنگار سوئیسی برای اثبات پاکیزگی شهر، مردم و نبود کرونا در کشورش در اقدامی عجیب نقاط پرخطر شهر را لیس زد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از رفتار غیرمتعارف خبرنگار جوان سوئیسی که نقاط پرخطر شهر را لیس می‌زند تا به دیگران اثبات کند ویروس کرونا در شهر و کشورش نیست، در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌های گسترده کاربران را نیز به همراه داشته است.
این خبرنگار تلویزیونی برای اطمینان دادن به سایرین از نبود ویروس کرونا و اینکه کرونایی وجود ندارد که کسی را در این کشور تهدید کند اقدام به لیس زدن جاهایی پر استفاده در مکان‌های عمومی می‌کند که به دنبال آن موجی از واکنش‌ها در صفحات اجتماعی به راه می‌افتد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران بسیاری ضمن محکوم کردن این اقدام و انتقادهای تند از این خبرنگار معتقدند او نماینده‌ی شهروندان سوئیس نمی‌باشد که این اتفاق را به همه مردم آن کشور بسط دهیم، همان‌طور که لیس زدن ضریح توسط برخی از افراد در ایران برای اثبات شفابخشی و نبود کرونا در مکان‌های مذهبی نمی‌تواند دلیلی بر چنین تفکری برای همه ایرانیان باشد.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

گروهی از کاربران با بیان اینکه گمان می ‌کرده‌اند چنین اتفاقاتی تنها در ایران رخ می‌دهد، عنوان می‌کنند این خبرنگار با اقدام خودجوش، ایرانیان را از خجالت و شرمندگی جهان درآورد. این کاربران بر این باورند افراد نادان با افکار بیمارگونه در همه جای دنیا وجود دارد. علاوه بر این، ‌جمعی از اینکه دنیا با وجود چنین افرادی جای ترسناکی می‌شود و در این زمانه که شباهت انسان‌ها به یکدیگر بیشتر می‌شود و هر روز شاهد حماقت‌های بیشتر هستند، حماقت را بی حد و مرز می‌دانند و معتقدند این قبیل رفتارها به دین و مذهب بی‌ارتباط است.

View this post on Instagram

A post shared by ayeh (@ayehsadatfatemi) on

برخی از کاربران نیز براین باورند این خبرنگار قصد داشته بگوید کرونا در کشورهای جهان سومی و آسیایی وجود دارد نه کشوری همچون سوئیس.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала