نگه داشتن اسکناس در قرنطینه به خاطر ویروس کرونا

© Sputnik / Pavel Gerasimov /  مراجعه به بانک تصاویر مبارزه با کرونا: منع آمد و شد در کویت
مبارزه با کرونا: منع آمد و شد در کویت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانک مرکزی کویت اعلام کرده است که حداقل چهار هفته اسکناس ها را در قرنطینه در جعبه های بسته نگه خواهد داشت تا از انتقال نوع جدید ویروس کرونا از طریق آنها غیرممکن شود.

به گزارش اسپوتنیک در اطلاعیه منتشره گفته می شود بانک مرکزی کویت تأیید کرده است که اسکناس ها موجود د این بانک حداقل مدت چهار هفته در جعبه های عایق و محکم نگهداری می شوند و فقط پس از ان وارد گردش پولی خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که در استفاده مجدد  ناقل ویروس کرونا نباشند. علاوه بر این ، بانک مرکزی کویت اعلام کرد که مخازن وسایل شمارش ، مرتب سازی و دریافت پول خود را استرلیزه می کند تا امنیت کارمندان بانک و عموم مردم تضمین شود.

کانون بحران مالی احتمالی در جهان در کجا خواهد بود؟  - اسپوتنیک ایران
کانون بحران مالی احتمالی در جهان در کجا خواهد بود؟

از روز جمعه ، فرودگاه بین المللی کویت ، در شرایط شیوع  ویروس کرونا ، پذیرش و اعزام پروازهای مسافربری تجاری را متوقف می کند. پیش از این ، مقامات کویت برگزاری همه مراسم عمومی  و مراجعه  مردم به  رستوران ها ، کافه ها و مغازه ها را ممنوع اعلام کردند. تا به حال بیش از 70 مورد ابتلا به کرونا ویروس در کویت به ثبت رسیده است.

در پایان سال گذشته ، مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  نوع جدید ویروس کرونا است.

بتازگی سازمان بهداشت جهانی از همه گیر شدن نوع جدید ویروس کرونا خبر داد. این به معنای شیوع یک بیماری عفونی به شدت واگیر در سراسر خاک کشورها  ، قلمرو کشورهای همسایه و گاهی اوقات بسیاری از کشورهای جهان است.

براساس آخرین آمار درمجموع ،125 هزار نفر در بیش از 110 کشور جهان  به این بیماری مبتلا شده ، 4625 نفر فوت کرده و بیش از 68 هزار بیمار بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала