حمله هوایی آمریکا به پایگاه شبه نظامیان عراقی در مرز با سوریه

© REUTERS / U.S. Air Force/Senior Airman Matthew Bruch/Handoutحمله هوایی آمریکا به پایگاه شبه نظامیان عراقی در مرز با سوریه
حمله هوایی آمریکا به پایگاه شبه نظامیان عراقی در مرز با سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی هوایی آمریكا پایگاه شبه نظامیان عراقی در استان انبار در مرز با سوریه را بمباران می کند.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش تلویزیون دولتی سوریه از حمله هوایی در ناحیه مرزی با عراق خبر داد که همراه با خسارات مادی بوده است. بنا بر گزارش ها، نیروی هوایی آمریكا پایگاه شبه نظامیان عراقی در استان انبار در مرز با سوریه را بمباران می کند.

اسکای نیوز عربی گزارش می دهد: "حملات هوایی آمریکا به پایگاه شبه نظامی الحشد الشعبی در منطقه روستای الخورای استان الانبار به وقوع پیوسته است".

این که آیا گزارش ها در مورد یک حمله هستند و یا دو حمله متفاوت، مشخص نشده است.
این گزارش ها پس از حمله به پایگاه نظامی التاجی عراق که نیروهای ائتلاف به رهبری ایالات متحده در آن مستقر هستند، منتشر شده است.

پیشتر   دفتر عملیاتی Operation Inherent Resolve، که توسط گروهی از کشورها به رهبری ایالات متحده در عراق و سوریه در حال فعالیت است، اطلاعات مربوط به موشک باران پایگاه نظامی التاجی عراق، که سربازان آمریکایی در آن مستقر هستند را تایید کرد. همانطور که سرهنگ مایلز کوگینز سخنگوی ائتلاف روز چهارشنبه در توییتر اظهار کرد، بیش از 15 موشک کوچک به خاک یک تاسیسات نظامی سقوط کردند.

همچنین با استناد به گزارش رویترز، احتمالاً در نتیجه حمله موشکی در روز چهارشنبه به پایگاه التاجی عراق، دو شهروند آمریکایی و یک شهروند بریتانیایی، جان باختند، حدود ده نفر از نیروهای ائتلاف نیز زخمی شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала