واکنش‌های کاربران به چالش ایرانی برقص امین زندگانی +ویدئو، عکس

© AP Photo / Mark LewisIn this photo taken May 6, 2017, teenagers dance and celebrate the end of their classes, in Aalgaard, Norway
In this photo taken May 6, 2017, teenagers dance and celebrate the end of their classes, in Aalgaard, Norway - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چالش ایرانی برقص به پیشنهاد امین زندگانی برای حفظ روحیه در روزهای کرونایی در ایران، واکنش تند هانیه توسلی و برخی از کاربران را به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در فضای مجازی ضمن تبریک روز مرد به تمام پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا از جان گذشتگی می‌کنند و قدردانی از زحماتشان، هنرمندان و ورزشکاران را به چالش ایرانی برقص دعوت کرد.

View this post on Instagram

A post shared by شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) on

اما این اقدام او با واکنش تند بازیگری دیگر همراه شد. هانیه توسلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به چالش رقص امین زندگانی واکنش نشان داد و نوشت: «واقعا متاسفم، این همه آدم مرده، این همه مبتلا، این همه بحران، کادر درمانی خسته‌اند، امکانات کمه. من مشکلی با رقص پرستارها و دکترها در همون روزهای اول ندارم‌. اونها فشار روشونه و الان هم خسته‌اند. ولی دیگه چالش راه نندازین! مسخره بازی کافیه.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران با نظرات متفاوت این چالش را نقد می‌کنند‌‌. جمع زیادی از این چالش استقبال کرده و امیدوارند شادی و امید به ایران برگردد. این کاربران علاوه بر اینکه معتقدند برای کسانی که از بین رفته‌اند کاری نمی‌توان انجام داد و باید به فکر سلامتی خود و اطرافیانمان باشیم و نگرانی و غم را از آنان دور کنیم؛ ایمان دارند که از این چالش به خوبی استقبال خواهد شد و شادی دوباره به ایران بازمی‌گردد.

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

کاربرانی نیز با هانیه توسلی هم عقیده هستند و این چالش را بی‌احترامی به پزشکان، پرستاران، خانواده‌های درگیر با این بیماری و همه کسانی که برای شکست کرونا پیش قدم شده‌اند، می‌دانند و معتقدند درست است که باید به همدیگر امید دهیم اما باعث رنجش یکدیگر نشویم. این کاربران پیوستن به چالش لبخند و در خانه میمانم را به سایر کاربران پیشنهاد می‌دهند. برخی از کاربران اما عقیده دارند این چالش شگردی برای عادی جلوه دادن اوضاع نابسامان ایران است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала