غیبت مجدد جهانگیری در جلسه امروز هیئت دولت ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اسحاق جهانگیری
اسحاق جهانگیری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور ایران در نشست امروز هیئت دولت این کشور حضور نداشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مشرق، جلسه هیئت دولت صبح امروز در کاخ سعدآباد برگزار شد. از حواشی امروز این نشست غیبت معاون اول رئیس‌جمهور بود.

از حواشی این نشست، غیبت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور بود که در جلسه قبلی هیئت دولت نیز که آن هم در کاخ سعد آباد برگزار شده بود، حضور نداشت. آخرین حضور جهانگیری در مقابل دوربین‌ها مربوط به 9 اسفندماه و حضور در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بود.

5 عضو سپاه در جریان مقابله با کرونا جان باختند - اسپوتنیک ایران
5 عضو سپاه در جریان مقابله با کرونا جان باختند

در جلسه امروز هیئت دولت ایران در رابطه با اوج گیری شیوع ویروس کرونا ، همه وزرا و معاونان رئیس جمهور با ماسک و فاصله از هم نشسته بودند.

بر اساس آخرین آمار ، تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا در جهان 113.702 نفر بوده است که از این تعداد 80.924 بیمار در چین بوده اند.

نوع جدید ویروس کرونا با نام علمی «کووید-19» که ابتدا فکر می کردند نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 80  کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.

امروز شمار قربانیان ویروس کرونا در ایران به 354 نفر رسید و تعداد مبتلایان 9 هزار نفر است. علیرضا وهاب زاده،  مشاور وزیر بهداشت و مسئول فضای مجازی قرارگاه مقابله با کرونا ایران در توییتر نوشت:" طی روز گذشته 958 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به 9000 نفر افزایش یافت. تا کنون 2959نفر از بیماران بهبود یافته اند. در طول 24 ساعت گذشته، 63 نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 354 مورد رسید."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала