کمک های روسیه به ایران جهت مبارزه با کرونا

© Sputnik / Nina Zotinaکمک های روسیه به ایران جهت مبارزه با کرونا
کمک های روسیه به ایران جهت مبارزه با کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد که امروز سه شنبه ۲۰/۱۲/۱۳۹۸ تعداد ۵۰ هزار کیت تست تشخیص ویروس کرونا دریافت کرده است که این تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن راهی ایران خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سفارت ایران در مسکو، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن تقدیر از همکاری روسیه با ایران در مقابله با این ویروس به عزم تهران و مسکو برای افزایش سطح همکاری‌ ها در حوزه‌های مختلف بخصوص بهداشت و درمان اشاره کرد.

اعلام آمادگی مسکو برای پشتیبانی از تهران در مبارزه با ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اعلام آمادگی مسکو برای پشتیبانی از تهران در مبارزه با ویروس کرونا

جلالی ضمن اشاره به اقدامات گسترده ایران در جلوگیری از گسترش این ویروس در سطح کشور افزود: از آنجایی که ریشه کن کردن این ویروس مستلزم همکاری‌های منطقه ای و جهانی است در گفتگوهای صورت گرفته با مقامات روسیه موضوع همکاری در سطح سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان و نیز ستاد مبارزه با کرونا در این کشور مطرح و در ملاقات با خانم یوریونا پوپوا رئیس سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان همکاری با ایران مورد تاکید قرار گرفت.

جلالی ضمن اعلام مراتب تقدیر خود و دولت ایران از مواضع رئیس جمهور روسیه در زمینه همکاری با ایران در مقابله با ویروس کرونا ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک دو کشور شاهد همکاری‌ های بیشتر در زمینه مقابله با این تهدید بین المللی باشند.

لازم بذکر است در همین رابطه مدیر بین الملل صلیب سرخ روسیه آمادگی خود را برای ارسال کمک های پزشکی برای مقابله با شیوع این ویروس به ایران را اعلام نموده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала