واکنش طنز کاربران ایرانی به نفوذ آفتابه در میان آمریکایی‌ها +عکس، ویدئو

© Fotolia / Ecummings00Рулон туалетной бумаги
Рулон туалетной бумаги - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشنهاد استفاده از آفتابه به شهروندان آمریکایی با واکنش‌های جالب کاربران ایرانی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و درگیر شدن بیش از ۱۰۰ کشور به این بیماری، اقلام بهداشتی از جمله دستمال توالت با خرید بی‌رویه مردم و تمام شدن موجودی فروشگاه‌ها با کمبود مواجه شده و موجب درگیری و ناراحتی در میان مردم شده است که ویدئوهایی از هجوم مردم برای خرید دستمال توالت و دعواهای شدید برای خرید این کالا در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود.

شهروندان آمریکایی نیز این روزها برای خرید دستمال توالت به فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند و هراس از کرونا و نبود دستمال توالت به یک معضل در این کشور تبدیل شده است. به دنبال این موضوع، هالی داگرس، عضو اندیشکده‌ معروف شورای آتلانتیک، برای حل این مشکل پیشنهاد استفاده از آفتابه را داده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
او با انتشار تصویری از یک آفتابه نوشت: «اگر نمی‌توانید دستمال توالت پیدا کنید، مشکل دستشویی را به سبک ایرانی و با "آفتابه" حل کنید!»

اما انتشار این توییت با واکنش‌های طنزگونه‌ی کاربران ایرانی در پاسخ به این پست به زبان فارسی و در سایر صفحات اجتماعی همراه شده است.
کاربران بسیاری از عنوان و ارائه چنین راهکاری خوشحال هستند و آفتابه را تنها محصول ۱۰۰ درصد ایرانی می‌دانند.
جمعی از این کاربران با افتخار عنوان می‌کنند که هر گره ناگشودنی به دست یک ایرانی باز می‌شود و ما اگر بخواهیم به دستشویی‌های شما هم نفوذ خواهیم کرد، ضمن اینکه با عکس آفتابه در پست توییتری هالی داگرس، می‌توان گفت ایران پیروز شد و غربی‌ها به زانو درآمدند.

View this post on Instagram

A post shared by رادیو SBC استرالیا (@radio.sbc.australia) on

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند مشکلات ایران کم بود که صادرات و احتکار آفتابه هم به آن اضافه شد و پس از این آفتابه در ایران کمیاب می‌شود. برخی دیگر نمونه‌های جیبی آفتابه را پیشنهاد می‌دهند و معتقدند تمدن بدون شیلنگ و آفتابه همان بهتر که افول کند.

View this post on Instagram

A post shared by Kazem Fathollahi (@kfathollahi) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала