قطار «بافق - بندرعباس» دچار آتش‌سوزی شد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر قطار
قطار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حادثه برای قطار «بافق-بندر عباس»3 نفر مصدوم شدند که بصورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، طی تماسی از ایستگاه قطار جنت آباد با پایگاه جوادیه خبر آتش گرفتن یکی از دیزل های حامل مازوت قطار بافق-بندر عباس گزارش شد. در حادثه برای قطار «بافق-بندر عباس»3 نفر مصدوم شدند که بصورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان افزود:«مسئول مربوطه با عنوان کردن این مهم که هر چند مرتبه که با 125 تماس گرفتم موفق به تماس با اتش نشانی این منطقه (انار یا نوق) نشده و فقط اتش نشانی بافق روی خط پاسخ می آمده به همین دلیل با خط خصوصی پایگاه اورژانس جوادیه تماس گرفته و این مهم را به دو پرسنل شیفت اطلاع داده و به دلیل مسکونی بودن منطقه حادثه این دو پرسنل سریعا اتش نشانی جوادیه را فعال و به محل فرستادند و اتش نشانی بهرمان را نیز جهت کمک به کد جوادیه فعال و به محل اعزام نمودند.

​اورژانس انار و اتش نشانی های انار نیز به حالت آماده باش در امدند و در ادامه مرکز پیام اورژانس را مطلع و کد بحران احتمالی را فعال نمودند.پس از حضور اورژانس در صحنه و اقدام به موقع مامورین آتش نشانی و چکاب  لوکوموتیوران ها و خدمه قطار هیچ مشکلی دال بر آسیب جدی دیده نشد و با اعلام رفع خطر از سوی مامورین آتش نشانی پس از مهار اتش و سرد کردن دیزل ها همه چیز به حالت عادی برگشت».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала