ثبت 3 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس در مسکو

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر ثبت 3 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس در مسکو
ثبت 3 مورد جدید ابتلا به کرونا‌ویروس در مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس آمار رسمی، شمار کل مبتلایان به کرونا‌ویروس در روسیه به 20 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد کنترل عفونت کرونا‌ویروس روسیه گزارش داد که طی یک روز گذشته در مسکو، سه نفر دیگر پیدا شده اند که به COVID-19 آلوده شده اند.

همه بستری‌ها در حال حاضر در واحد های قرنطینه عفونی قرار دادند. آزمایش ها بر اساس پروتکل های تعیین شده انجام و مورد تأیید قرار گرفته است.

افرادی که در روسیه با آنها در ارتباط بوده اند، شناسایی شده اند و اقداماتی برای قرار دادن آنها تحت نظارت پزشکی انجام می شود.

مرکز عملیات:  کشف ۳ مورد جدید کرونا ویروس در روسیه - اسپوتنیک ایران
ستاد عملیات: کشف ۳ مورد جدید کرونا ویروس در روسیه

با این حساب تاکنون در روسیه 20 مورد ابتلا به کرونا ویروس رسما ثبت شده است، دو مورد آن مربوط به شهروندان چینی است که بهبود یافته اند، 17 مورد مربوط به شهروندان روسی که از ایتالیا برگشته اند و دیگری مربوط به یک ایتالیایی است که به روسیه وارد شده بود.

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات سینه پهلوی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع رسانی کردند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را فوریتی با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری COVID-19 گذاشت. تعداد مبتلایان آلوده در چین تاکنون از 80  هزار نفر فراتر رفته است، 3119 نفر جان باختند.
همچنین موارد ابتلا در خارج از چین، به 105 هزار و 586 نفر در 101 کشور رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала