ارائه کوپن سفر به مردم پس از اتمام بحران کرونا در ایران +عکس، ویدئو

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoگردشگران در ساحل دریا
گردشگران در ساحل دریا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از حل شدن موضوع کروناویروس در ایران، برای رونق در حوزه‌ی گردشگری، کوپن تسهیلاتی سفر به مردم داده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، سفر در وضع موجود را «خطرناک» توصیف کرد و ضمن اینکه از کنترل رفت و آمدها در ورودی و خروجی شهرها خبر داده، اظهار کرده است که در صورت مشاهده موارد مشکوک به ویروس کرونا تا ۱۴ روز نیز قرنطینه خواهند شد. ایشان با پیش‌بینی ادامه‌دار بودن این وضعیت در تعطیلات نوروز قول دادند که بعد از تمام شدن بحران کرونا، کوپن تسهیلاتی به مردم داده شود تا سفر بروند.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران بسیاری که خود را قرنطینه کرده‌‌اند بر این باورند که با کاهش رفت و آمدها، کرونا ریشه‌کن خواهد شد. این کاربران طرح تعطیلات یا فرصت مرخصی برای سفر کارمندان دولت و مردم را ایده‌ای بسیار عالی عنوان می‌کنند و امیدوارند مردم نیز با رعایت کردن موارد بهداشتی و محدود کردن رفت و آمدها در اماکن عمومی و شلوغ به پایان دادن بیماری کرونا کمک کنند.

گروهی از کاربران با اشاره به افزایش تردد خودروها برای خروج از شهر و آغاز سفرها با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، عنوان می‌کنند عمده‌ی این سفرها به شمال کشور است و این بی‌توجهی را مایه شدت گرفتن شیوع کرونا در ایران می‌دانند و آن را بسیار ناراحت‌کننده می‌خوانند.

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند به جای قرنطینه کردن شهرها، شهروندان جهت حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه باید مدتی را در خانه بمانند و از سفر کردن خودداری کنند و پس از بهبود شرایط با خیالی آسوده از کوپن تسهیلاتی برای تعطیلات و سفرهای نوروزی استفاده کنند.

برخی از کاربران که درخانه ماندن را بهترین گزینه برای کنترل بیماری کرونا می‌دانند، عنوان می‌کنند حتی حاضرند از سفرهای نوروزی و کوپن سفر چشم بپوشند تا بیماری کرونا را شکست دهند و ایران جانی دوباره بگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала