نارندرا مودی حساب های شبکه های اجتماعی خود را در روز زن به زنان واگذار کرد

© REUTERS / Ben Nelmsنارندرا مودی حساب های شبکه های اجتماعی خود را در روز زن به زنان واگذار کرد
نارندرا مودی حساب های شبکه های اجتماعی خود را در روز زن به زنان واگذار کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر هند به مناسبت روز زن، حساب های شبکه های اجتماعی خود را در روز زن به زنان واگذار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر هند، نارندرا مودی حساب های رسانه های اجتماعی خود را به احترام روز جهانی زن به مدت یک روز - یکشنبه 8 مارس - به زنان تحویل داد. نخست وزیر این موضوع را در صفحه خود در توییتر اعلام کرد.

نخست وزیر هند اعلام کرد : " روز جهانی زن را تبریک می گویم! ما از روح و دستاوردهای ناری شاکتی استقبال می کنیم (اصطلاح هندو که در زبان سانسکریت به عنوان " قدرت خلاق زن، انرژی " معنی می دهد.

وی افزود: " همانطور که قبلا گفتن در این روز من حساب های خود در شبکه های اجتماعی را واگذار می کنم، هفت زن منتخب تجربیات زندگی خود از طریق این حساب ها به اشتراک می گذارند و از طریق حساب های من در شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می کنند."

مودی پیش از این گفته بود که او آماده انتقال شبکه های اجتماعی خود به زنانی است که "الهام بخش" هستند و خواستار گزارش از زنان شایسته و برجسته شد. به هفت نامزد منتخب این فرصت داده شد كه درباره خودشان صحبت کنند، و از طریق حساب های نخست وزیر ایده های خود را ارائه كنند.

Sneha Mohandoss بنیانگذار Food Bank India که هدفش جمع آوری مواد غذایی از نیکوکاران و توزیع به افراد نیازمند است، نخستین زنی بود که صبح امروز از طریق توییتر نخست وزیر هند با مخاطبان ارتباط برقرار کرد. این برنامه از کسانی که می خواهند کمک کنند، مواد غذایی را عمدتاً به صورت غلات، لوبیا، روغن نباتی، ادویه جات پذیرفته و آنها را از طریق شبکه ای از موسسات دولتی توزیع می کند: به مدارس در مناطق فقیرنشین، پناهگاه ها، درمانگاه های سالمندان و غیره.

وی نوشت: "من می خواهم كه هموطنانم به ویژه زنان را تشویق كنم كه به من پاسخ دهند و به من بپیوندند. من از همه می خواهم كه حداقل یك شخص نیازمند را تغذیه كنند و در ایجاد سیاره ای عاری از گرسنگی مشاركت كنند."

شبکه های اجتماعی نارندرا مودی یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است: وی 53.3 میلیون دنبال کننده در توییتر، 44 میلیون در فیس بوک و 35.2 میلیون نفر در اینستاگرام دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала