موزیک ویدئو جنجالی دکتر و نگرانی کاربران از فراگیری آن در میان دانش‌آموزان +ویدئو، عکس

CC0 / / Nurse
Nurse - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار موزیک ویدئو جدید ساسی مانکن با نام دکتر انتقاد شدید کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت!

به گزارش اسپوتنیک، پس از جنجال موزیک ویدئو «جنتلمن» از ساسان حیدری یافته، خواننده لس‌آنجلسی با نام هنری ساسی مانکن که در میان دانش‌آموزان ایرانی بسیار فراگیر شده بود و واکنش‌های وزیر آموزش و پروش و مسئولین را به دنبال داشت، اکنون موزیک ویدئو دیگری با عنوان «دکتر» از این خواننده منتشر شده است که شدیدا مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. کاربران بسیار زیادی نظرات و عقاید خود را با سایر کاربران در صفحات اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و بیان می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by ©️TWITTER IRANI Official©️ (@twitterirani) on

بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از انتشار این موزیک ویدئو و متن آن، معتقدند ساسی مانکن قصد دارد کودکان و نوجوانان را به بی‌اخلاقی تشویق کند و ارکان اصلی آموزش و پرورش را هدف قرار داده است اما والدین ضمن اینکه باید هوشیار باشند و به سادگی از این موضوع نگذرند، به کودکان اجازه ندهند حتی ۳۰ ثانیه از این موزیک ویدئو را تماشا کنند.

جمعی از کاربران این موزیک ویدئو را ابتذال در هنر و موسیقی می‌دانند و معتقدند این مسئله به دلیل ضعف موسیقی فاخر است و حتی اگر ساسی هم حذف شود این موسیقی کم و کاستی‌های بسیار خواهد داشت.
علاوه بر اینکه کاربران در صفحه اینستاگرام ساسی واکنش‌های تندی را نشان دادند برخی از کاربران نیز خواستار تحریم موزیک ویدئو «دکتر» ساسی مانکن هستند و کمپین‌هایی نیز در این رابطه به راه انداخته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by SASY (@sasy) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала