مردم سوریه کاروان ایالات متحده را سنگ باران کردند+ویدئو

© AP Photo / Arab 24 networkمردم سوریه کاروان ایالات متحده را سنگ باران کردند
مردم سوریه کاروان ایالات متحده را سنگ باران کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساکنان روستای القوصليه در استان الحسکه سوریه ستونی از سربازان آمریکایی را سنگ باران کردند و به هفت خودروی زره پوش اجازه حرکت به این روستا را ندادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Step News Agency، بدلیل مورد هجوم گرفتن خودروهای نظامیان امریکایی در دو ورود به روستای القوصليه در استان الحسکه سوریه، ارتش آمریکا مجبور به تغییر مسیر و یافتن راه دیگری شد، حادثه مشابهی روز گذشته نیز رخ داده است.

استقرار خودروهای زرهی و سامانه راداری آمریکا در شمال شرق سوریه  - اسپوتنیک ایران
آمریکا نفت سوریه را چگونه سرقت می کند؟

در ماه فوریه، اعضای ارتش عربی سوریه، از اجازه دادن به یک گشت نظامی ایالات متحده برای عبور از یک ایست بازرسی در منطقه عملیات در شمال سوریه خودداری کردند.
در همان ماه، در استان الحسکه سوریه، درگیری بین ارتش آمریکا و سوری ها رخ داد. یک کاروان متشکل از شش زره پوش آمریکایی به داخل منطقه حرب حماه وارد شد. بعد از اینکه ساکنان محلی خواستار ترک منطقه شدند، آمریکایی ها آتش به غیرنظامیان گشودند که منجر به کشته شدن یک نوجوان سوری و زخمی شدن یک مرد غیرنظامی شد. ساکنان منطقه در جواب آتش گشودند و یک خودروی زرهی را به آتش کشیدند.

جنگ داخلی در سوریه از مارس ۲۰۱۱ آغاز شد. شرکت کنندگان اصلی درگیری نیروهای دولتی به سمت رئیس جمهور بشار اسد، گروه های به اصطلاح مخالف و گروه های اسلامی هستند. ایالات متحده و کشورهای اروپایی حامی مخالفین اسد هستند، روسیه به دولت اسد کمک می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала