جلسه فوق‌العاده مجلس با وزیر بهداشت ایران برای مقابله با کرونا

© Sputnik / SHAجلسه فوق‌العاده مجلس با وزیر بهداشت ایران برای مقابله با کرونا
جلسه فوق‌العاده مجلس با وزیر بهداشت ایران برای مقابله با کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فردا جلسه فوق‌العاده مجلس با حضور وزیر بهداشت ایران برای بررسی اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ایران فردا جلسه‌ای را با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران جهت بررسی و بحث درباره اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌کنند.

تولید داروهای مؤثر در کنترل ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
تولید داروهای مؤثر در کنترل ویروس کرونا در ایران

علی نوبخت‌حقیقی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ایران در این خصوص گفت: مساله مقابله با کرونا را من از سطح آقای رئیس‌جمهور و دولت هم بالاتر می‌بینم و باید ستادی با حضور سران سه قوه که معمولاً رئیس‌جمهور ریاست این ستاد می‌شود تشکیل شود و اختیاراتی را از فرماندهی معظم کل قوا بگیرد چرا که این ویروس یک جنگ تمام عیار علیه ما است و ما باید تعارف را هم کنار بگذاریم چرا که با خواهش و ... مسائل جلو نمی‌رود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ایران خاطرنشان کرد: وقتی از مردم می‌خواهیم که در خانه بمانند بنابر این باید به فکر معیشت آنان نیز باشیم برخی از مردم تمام درآمدشان صرف قوت لایموت‌شان می‌شود و وقتی می‌گوییم از خانه بیرون نروید پس زندگی‌شان چه می‌شود بنابر این باید مثل زمان جنگ یک بسیج اقتصادی شکل بگیرد.

گفتنی است، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران آخرین آمار دولتی مبتلایان و جانباختگان از ویروس کرونا را اعلام کرد که براساس آن تاکنون در ایران ۱۹۴ نفر جان‌باخته و ۶۵۶۶ نفر نیز مبتلا شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала