لغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال

© Photo / AS+Pلغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال
لغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه‌ها از لغو دو دیدار سرنوشت ساز ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، جلسه در خصوص تعیین تکلیف دو بازی ایران با تیم‌های هنگ کنگ و کامبوج، جمعه شب ۶ مارس در دوحه قطر برگزار شد. در این جلسه به دلیل محدودیت‌های هوایی و تعطیلی بسیاری از پروازها از مقصد ایران به خارج از کشور نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران نتوانستند در آن حضور به هم برسانند.

آنطور که رسانه‌های تصاویری از این جلسه منتشر کرده‌اند پژمان منتظری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الخطیرات قطر در این جلسه حضور داشته است. طرفین در این جلسه درباره تعویق بعضی از بازی‌های گروه سی مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به علت شیوع بیماری کرونا به توافق رسیدند.

اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
اسکوچیچ، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران

قرار بود تیم ملی فوتبال ایران روز هفتم فروردین در ورزشگاه آزادی میزبان هنگ کنگ باشد و روز دوازده فروردین هم در کامبوج به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور برود. علاوه بر این طبق برنامه پیشین قرار بود هفتم فروردین بحرین میزبان کامبوج و دوازده فروردین هنگ کنگ میزبان عراق باشد. هنوز مشخص نیست تمام بازی‌های این گروه به تعویق افتاده است یا خیر.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از نتایج ضعیف با مارک ویلموتس بلژیکی، حالا مرد کروات را روی نیمکت خود می‌بیند. دراگان اسکوکیچ که سابقه مربی‌گری تیم‌های صنعت نفت آبادان، خونه خونه بابل و ملوان بندر انزلی را در کارنامه دارد، حالا کار سختی برای صعود به همراه تیم ملی فوتبال ایران به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.

ملی‌پوشان ایرانی تاکنون از ۴ بازی خود صاحب ۶ امتیاز هستند و با یک بازی کمتر نسبت به عراق و بحرین ۱۱ و ۹ امتیازی در رده سوم قرار دارند. از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا صعود خواهند کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала