روحانی: از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز شود

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی: از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز شود
روحانی: از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران از مردم این کشور خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با تقدیر و تشکر از پزشکان، پرستاران، کادرهای درمانی و کارکنان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مسیر مبارزه با این بیماری و ارائه خدمات به مردم، گفت: پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها در این روزها در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند.

ممنوعیت سفر به استان آذربایجان غربی  - اسپوتنیک ایران
ممنوعیت سفر به استان آذربایجان غربی

رئیس جمهور ایران افزود: مطمئناً حفظ سلامت جسمی و روحی آنان مهم‌ترین مسأله‌ای است که می‌بایست در نظر گرفته شده و در راستای رفع مشکلات، نیازها و تقویت کادر درمانی همه ارکان دولت موظفند حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

روحانی با اظهار تأسف از عدم مراعات و همراهی برخی از افراد با توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: شرط موفقیت در کنترل ویروس کرونا در برنامه کوتاه مدت همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی با ستاد ملی مقابله با کرونا است و در این راستا از عموم مردم می‌خواهم که همگان باید مراقب بوده و از رفت و آمد و مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنیم.

رئیس جمهور همچنین ضمن تشکر از روند مطلوب افزایش آزمایشگاه‌ها و تجهیز آن، افزود: با توجه به آمار و اطلاعات ارایه شده از میزان ابتلای استان‌های مختلف،‌ می‌بایست تعداد آزمایشگاه‌ها نیز بر این اساس گسترش و توسعه یابد.

شایان ذکر است که براساس آخرین آمار وزارت بهداشت ایران، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این کشور در مجموع  به 5 هزار و 823 نفر و فوت ناشی از آن به 145 نفر رسیده و همچنین هزار و 669 نفر تاکنون بهبوده یافته‌ اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала