ارزیابی سازمان بهداشت جهانی از زمان پایان کرونا

© Photo / Public domain / CDC/ Alissa Eckert, MS; Dan Higgins, MAMارزیابی سازمان بهداشت جهانی از زمان پایان کرونا
ارزیابی سازمان بهداشت جهانی از زمان پایان کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان بهداشت جهانی نسبت به ارزیابی های موجود در مورد پایان کرونا ویروس با شروع فصل گرما، موضع گیری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل رایان، مدیر اجرایی برنامه فوریت های پزشکی سازمان بهداشت جهانی در یک نشست خبری در مورد زمان ناپدید شدن کرونا ویروس صحبت کرد. ضبط پخش در صفحه توییتر سازمان بهداشت جهانی ((WHO در دسترس است.

رایان گفت: " اگر کرونا ویروس در تابستان ناپدید شود، این یک هدیه سرنوشت خواهد بود، اما نباید روی این سناریو حساب کنید." به گفته وی، ویروس به راحتی آنفولانزا از بین نمی رود. وی افزود: "در حال حاضر، هیچ دلیلی وجود ندارد که تصور کنیم این اتفاق خواهد افتاد. بنابراین، لازم است اکنون با ویروس مقابله کنیم و نه امیدوار باشیم که به خودی خود بگذرد. »

نوع جدید ویروس کرونا با نام رسمی «کووید-19» که به عنوان نوع ناشناخته ای از سینه پهلو معرفی شده است، از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از 80 هزار نفر فراتر رفت، 3070 نفر جان باختند و بیش از 55 هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تعداد مبتلایان در خارج از چین در 76 کشور از 12.5 هزار نفر فراتر رفته است و 335 نفر نیز جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала