درآمد 32 میلیون دلاری روس اتم- سرویس بابت ارائه خدمات به نیروگاه بوشهر

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر درآمد 32 میلیون دلاری روس اتم- سرویس بابت ارائه خدمات به نیروگاه بوشهر
درآمد 32 میلیون دلاری روس اتم- سرویس بابت ارائه خدمات به نیروگاه بوشهر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت خدمات مهندسی روس اتم بابت ارائه خدمات مهندسی خود به نیروگاه بوشهر در سال 2019 بالغ بر 32 میلیون دلار کسب درآمد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس صورت های مالی سالانه روس اتم، درآمد شرکت خدمات پشتیبانی روس اتم در سال 2019 از سرویس دهی به نیروگاه هسته ای بوشهر در ایران بالغ بر  حدود 32 میلیون دلار بوده است.

آغاز فعالیت شرکتروس اتم در بوشهر - اسپوتنیک ایران
آغاز بکار شرکت"روس اتم" در بوشهر

در اسناد موجود آمده است: "در سال 2019، این شرکت از سپتامبر 2017 کارهایی را تحت عنوان قرارداد تعمیر و نگهداری و آموزش پیشرفته پرسنل تعمیر نیروگاه بوشهر انجام داده و همچنان قطعات یدکی (قطعات، ابزار و لوازم جانبی) را به عنوان بخشی از قرارداد 4 ساله سپتامبر 2017 ادامه داده است ."

سال گذشته، شرکت سرویس روس اتم همچنین طبق قرارداد برای ادامه عمر واحد N2 نیروگاه هسته ای ارمنستان به کار خود ادامه داده است، درآمد این بخش در سال 2019 بالغ بر 45 میلیون دلار بوده است.

شرکت خدمات مهندسی (سرویس) روس اتم در سال 2011 توسط شرکت ایالتی روس اتم  برای خدمت به نیروگاههای هسته ای خارجی طراحی شده توسط روسیه ایجاد شد. این شرکت به تعمیر و نگهداری و همچنین نوسازی نیروگاههای هسته ای مشغول است و همچنین مشاوره فنی، آموزش و آموزش پرسنل ایستگاه ها را ارائه می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала