اسپوتنیک ترکیه همچنان در معرض تهدید است

© Sputnikاسپوتنیک ترکیه همچنان در معرض تهدید است
اسپوتنیک ترکیه همچنان در معرض تهدید است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک ترکیه در صفحه های شبکه های مجازی خود همچنان تهدید می شود.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی خبرگزاری اسپوتنیک ترکیه در کانال تلگرام خود گزارش داد: " این خبرگزاری پس از ورود افراد ناشناس به خانه سه کارمند اسپوتنیک ترکیه در آنکارا و متهم کردن آنها به خیانت به میهن، تهدیدهای را در صفحات خود در شبکه های اجتماعی دریافت می کند."

اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
حمله به کارکنان اسپوتنیک در ترکیه؛ نقض آشکار حقوق خبرنگاران

پیش از این، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر کانال Rossiya Segodnya  تلویزیون و کانال RT، گزارش کرده بود که افراد ناشناس سعی کردند در شب شنبه به یکشنبه به خانه سه کارمند اسپوتنیک ترکیه در آنکارا وارد شده و آنها را بخاطر "کار برای روس ها" متهم کردند. روز یکشنبه، وی گفت که 9 ساعت است که با خبرنگاران که "بخاطر اقدامات افراطی ناسیونالیستها" به پلیس مراجعه کرده اند نتوانسته ایم تماس داشته باشیم. وزارت خارجه روسیه از مقامات ترکیه خواسته است كه در این شرایط مداخله كنند، ایمنی روزنامه نگاران را تضمین كنند و به روشن شدن همه شرایط این حادثه كمك كنند.

وب سایت اسپوتنیک ترکیه پیشتر توضیح داده بود که گروه های سازمان یافته ای با فریاد زدن شعارهای ملی گرایانه، توهین و تهدید سعی در ورود به آپارتمان های کارمندان این خبرگزاری داشته اند. آنها سعی کردند درب را بشکنند. مهاجمان قبل از رسیدن پلیس فرار کردند، کسی صدمه ندید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала