توصیه های چینی ها به مردم ایران به زبان فارسی در مورد نحوه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا +ویدئو

© AFP 2023 / Tiziana Fabi امور ثبت نام مسافران شرکت هواپیمایی چینی China Southern Airlines در فرودگاه شهر رم ایتالیا با ماسک و دستکش بهداشتی
 امور ثبت نام مسافران شرکت هواپیمایی چینی China Southern Airlines در فرودگاه شهر رم ایتالیا با ماسک و دستکش بهداشتی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک بانوی چینی به نکاتی برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس اشاره می کند!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که در آن یک بانوی چینی به زبان فارسی به نکاتی به فارسی زبانان اشاره می کند تا به بیماری کرونا مبتلا نشوند.

View this post on Instagram

A post shared by سلبریتی (@irani_acterrs) on

این بانو در توصیه های خود به عدم تماس مستقیم با دکمه آسانسور اشاره می کند که روزی هزاران بار زده می شود و ممکن است که بر روی آن کرونا ویروس داشته باشد. به گفته او برای لمس دکمه‌های آسانسور باید از دستمال کاغذی، گوش پاک کن و یا خلال دندان استفاده کرد. این مسئله در مورد دستگیره درهای آپارتمان یا محل رفت و آمد نیز صادق است و باید از تماس با آنها جلوگیری کرد و در صورت تماس سریعا دست های خود را با آب و صابون بشویید.

View this post on Instagram

A post shared by بازیگران (@bazigaraan) on

بسیاری از کاربران معتقدند که چینی ها بهتر است که بجای توصیه‌های بهداشتی، از خوردن هر حیوانی پرهیز کنند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که اگر چینی ها با علم به این بیماری به کشورهای دیگر سفر نکنند، بیشتر از توصیه‌های بهداشتی به مردم کمک می کنند. بعضی از کاربران نیز معتقدند که بهترین راه در برابر این بیماری پیشگیری و ماندن در خانه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала