نماینده روسیه در سازمان ملل: آمریکا نمی تواند دمشق را به مذاکره با تروریست ها وادار کند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده روسیه در سازمان ملل: آمریکا نمی تواند دمشق را به مذاکره با تروریست ها وادار کند
نماینده روسیه در سازمان ملل: آمریکا نمی تواند دمشق را به مذاکره با تروریست ها وادار کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل: تلاشهای ایالات متحده برای وادار کردن دمشق به مذاکره با تروریست ها ناکام خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، طی جلسه شورای امنیت سازمان ملل گفت: "ایالات متحده در تلاش است تا پوشش سیاسی را برای تروریست ها فراهم کند، اما آنها موفق نخواهند شد که دمشق را وادار به مذاکره با آنها کنند.

لاوروف: روسیه در ادلب از ارتش دولتی سوریه حمایت می کند - اسپوتنیک ایران
لاوروف: روسیه در ادلب از ارتش دولتی سوریه حمایت می کند

نماینده فدراسیون روسیه گفت: " لازم است جلوی حمایت از شبه نظامیان گرفته شود ... فراهم آوردن پوشش سیاسی برای تروریست ها، آنها را به عنوان انقلابی نمایان می کنند، وادار کردن دولت سوریه برای مذاکره با آنها راه به جایی نخواهد برد."

وی تأکید کرد که رسیدن به راه حل سیاسی در سوریه فقط توسط نیروهای سوری امکان پذیر است و نباید "آنها را تحت فشار قرار داد".

نبنزیا گفت: " مطمئناً، همه ما دوست داریم پیشرفت در مسیر سیاسی را شاهد باشیم، اما تلاش برای ارائه راه حل های آماده، به معنای نقض این اصولی است که همه در اینجا توافق کردیم. سرنوشت کشور باید توسط مردم سوریه مشخص گردد."

 نماینده فدراسیون روسیه تأکید کرد: "ما همچنین همه سوری ها را برای یک روحیه سازنده تشویق خواهیم کرد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала