تغییر ظاهر مجری ایرانی پس از قطع همکاری و خداحافظی‌اش با تلویزیون +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRIاعلام دلایل بازداشت مجری پرس تی وی در آمریکا
اعلام دلایل بازداشت مجری پرس تی وی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانم صبا راد مجری با سابقه تلویزیون ایران پس از خداحافظی همیشگی‌اش از صدا و سیما با ظاهری متفاوت در فضای مجازی ظاهر شد که واکنش کاربران را به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در فضای مجازی منتشر می‌شود که با پیش از اعلام قطع همکاری‌اش با صدا و سیمای ایران متفاوت است. صبا راد، مجری و نویسنده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، که پس از ۲۱ سال همکاری با صدا و سیما، با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد دیگر با این رسانه همکاری نخواهد کرد اکنون با ظاهری متفاوت ویدیوهایی از خود در فضای مجازی منتشر می‌کند که با واکنش کاربران همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by @honarmandane_iranii on

کاربران بسیاری نوع پوشش او را مورد انتقاد قرار دادند و معتقدند او با حجاب کامل جذابیت بیشتری داشته است. جمعی از این کاربران معتقدند او در انتظار فرصتی برای خداحافظی از تلویزیون و تعهدی که به آن داشت، بوده است که اکنون با چنین ظاهری دیده می‌شود. جمعی دیگر از کاربران نیز عنوان می‌کنند او مشخص نیست که او با تلویزیون، خود و یا خدایش قهر کرده است؟!

View this post on Instagram

A post shared by @honarmandane_iranii on

کاربرانی بر این باورند این موضوع یک مسئله شخصی است و دیگران نباید از او انتقاد و اظهارنظر کنند. و برخی از کاربران با بیان اینکه بسیاری در ایران با موضوع حجاب مشکل دارند از او حمایت می‌کنند و معتقدند این مجری را به دلیل معروفیش نباید قضاوت کرد چراکه او نیز تمایل دارد همچون دیگر شهروندان ایرانی بدون قضاوت شدن زندگی کند.

View this post on Instagram

A post shared by صبا راد | Saba rad (@sabarad.official) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала