آیت الله خامنه ای: آمریکا سعی در ایجاد تفرقه بین مردم و نظام دارد

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leaderآیت الله خامنه ای: آمریکا سعی در ایجاد تفرقه بین مردم و نظام دارد
آیت الله خامنه ای: آمریکا سعی در ایجاد تفرقه بین مردم و نظام دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب، روز سه‌ شنبه پیش از انتخابات پارلمانی این کشور در اواخر همین هفته، گفت: ایالات متحده در تلاش است تا بین مردم ایران و نظام تفرقه و شکاف ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب، روز سه‌ شنبه پیش از انتخابات پارلمانی این کشور در اواخر همین هفته، گفت: ایالات متحده در تلاش است تا بین مردم ایران و نظام تفرقه و شکاف ایجاد کند.

عفو 2300 زندانی از سوی رهبر ایران - اسپوتنیک ایران
عفو 2300 زندانی از سوی رهبر ایران

آیت الله خامنه ای به نقل از این سخنان در وب سایت رسمی خود گفت: شما تبلیغات آمریکایی ها را می بینید، چگونه می خواهند بین نظام اسلامی و مردم فاصله بیاندازند. آنها دائماً این کار را می کنند.

رهبر ایران با دعوت از ایرانیان برای شرکت در انتخابات، گفت: این نه تنها یک وظیفه شرعی بلکه یک وظیفه مدنی است که باعث تقویت کشور خواهد شد.

به گفته وی، پارلمان قوی قوانینی را علیه "توطئه های دشمنان" به تصویب می رساند، قادر خواهد بود کشور را غیرقابل غیرقابل نفوذ کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، ایران چشم خود را به چگونگی تأثیر "فشار حداکثر" آمریکایی ها بر روی ایرانیان تغییر داده است؛ افزود: "انتخابات می تواند اندیشه های شیطانی آمریکایی ها و صهیونیست ها علیه کشور ما را باطل کند."

انتخابات پارلمان ایران در تاریخ ۲۱ فوریه برگزار می شود. بیش از ۷ هزار نفر برای ۲۹۰ کرسی که کاندیداتوری آنها در شورای حمایت از قانون اساسی تصویب شده است ، می جنگند. در ابتدا بیش از ۱۵هزار نفر کاندیدای شرکت در انتخابات بودند که بیش از نیمی از آنها در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала