میزبانی تیمهای ایرانی‌ در دور برگشت لیگ آسیا، همچنان در هاله ای از ابهام!

© Photo / IRNAمیزبانی تیمهای ایرانی‌ در دور برگشت لیگ آسیا، همچنان در هاله ای از ابهام!
میزبانی تیمهای ایرانی‌ در دور برگشت لیگ آسیا، همچنان در هاله ای از ابهام! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس اطلاعات منتشر شده در تازه ‌ترین شماره مجله‌ی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان مکان بازی تیم‌های ایرانی در دور برگشت لیگ قهرمانی آسیا را "نا مشخص" اعلام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدا تیم های ایرانی را از میزبانی رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا محروم کرده بود که پس از تهدید باشگاه‌های ایرانی به کناره‌گیری از لیگ آسیا و مذاکره هیات ایرانی با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که میزبانی در دور برگشت با تیم‌های ایرانی خواهد بود.

اعلام محل بازی باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان فوتبال  آسیا  - اسپوتنیک ایران
اعلام محل بازی باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

با اینحال کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ ترین برنامه اعلامی‌اش، بار دیگر بر نامشخص بودن میزبانی ایرانی‌ها در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرده است.

در تازه ترین شماره نشریه لیگ قهرمانان آسیا که روز جمعه 7 فوریه (18 بهمن) منتشر شده، برنامه بازی‌های تمامی تیم های حاضر در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده است. با این حال مکان دیدارهای برگشت تیم‌های ایرانی در برنامه اعلام شده ذکر نشده و بجای آن بار دیگر اعلام شده که مکان برگزاری این دیدار مشخص نیست و بعدا اعلام خواهد شد.

در این برنامه آمده است که تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی در 3 بازی نخست مهمان هستند و در 3 بازی برگشت مکان برگزاری بازی های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا با مخفف انگلیسی TBC مشخص شده که به معنای  (to be confirmed) - تایید خواهد شد - است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала