دیدار معاون وزیر دفاع روسیه با سفیر ایران در مسکو

© Photo / tasnimدیدار معاون وزیر دفاع روسیه با سفیر ایران در مسکو
دیدار معاون وزیر دفاع روسیه با سفیر ایران در مسکو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امنیت و دفاع منطقه ای از جمله مسائل مورد بحث میان معاون وزیر دفاع ایران و سفیر ایران در مسکو بود.

به گزارش سرویس دفاعی وزارت دفاع روسیه، روز دوشنبه سرهنگ ژنرال الكساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه با كاظم جلالی سفیر ایران در روسیه دیدار كرد و در طی این دیدار، دو طرف در خصوص امنیت و دفاع منطقه ای گفتگو كرد. 

کاظم جلالی - اسپوتنیک ایران
کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه می‌شود

در این بیانیه آمده است: "در تاریخ 3 فوریه، معاون وزیر دفاع فدراسیون روسیه سرهنگ الكساندر فومین با سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه كاظم جلالی دیدار كردند. در این دیدار، طرفین در مورد مسائل مربوط به همکاری های نظامی دوجانبه بحث كردند. تبادل نظر در مورد مسائل امنیتی منطقه نیز در این دیدار صورت گرفت."

فومین با انتصاب جلالی به عنوان سفیر ایران در روسیه تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد. طرفین همچنین تأکید کردند که برای تعمیق گفتگو و توسعه ارتباطات در حوزه دفاعی با یکدیگر همکاری خواهند نمود.

پیش از این، کاظم جلالی در مصاحبه با "اسپوتنیک"  اظهار داشت: "ما باید مناسبات سیاسی را تقویت کنیم. همکاری های دو جانبه، منطقه ای و بین المللی را گسترش دهیم و همچنین باید مشترکا با تروریسم مقابله کنیم. باید با تروریسم اقتصادی آمریکا که هم ما و هم روسیه را تحریم کرده است، مقابله کنیم. در عین حال در حوزه فرهنگی، گردشگری و اقتصادی نیر باید کار جدی تر انجام دهیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала