توصیه جنجالی درمان کرونا با سیاه‌دانه و عسل +عکس

اشتراک
توصیه پزشکی پدر طب اسلامی برای پیشگیری و درمان کرونا در فضای مجازی خبرساز شده و واکنش کاربران را به دنبال داشته است!

به گزارش اسپوتنیک، عباس تبریزیان پدر طب اسلامی پس از سوزاندن کتاب پزشکی هاریسون که حواشی بسیاری به دنبال داشت اکنون در کانال تلگرامی خود برای پیشگیری و درمان کرونا سیاه‌دانه و عسل را توصیه کرده است. در کانال تلگرامی ایشان آمده است: «بهترین پیشگیری و درمان ویروس کرونا همان داروی امام کاظم ع و داروی جامع امام رضا ع با عسل و سیاه دانه است.
درمان و پیشگیری سخت نیست ولی بشر سواد ندارد. علم فقط نزد اهل بیت است، غربی‌ها جهل‌شان را به رخ ما نکشند.»
کاربران این خبر را به سرعت در فضای مجازی منتشر کرده اند و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران درباره‌ی این توصیه‌ی جنجالی نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی با عنوان اینکه اگر این تجویز نتیجه می‌دهد ایشان شجاعانه به کشور چین سفر کنند و مردم بیمار را با همین داروهایی که ذکر می‌کنند درمان کند که این تنها را اثبات این فرضیه است.

View this post on Instagram

A post shared by montazere montazar (@montaze797) on

برخی دیگر از کاربران با تایید طب سنتی و درمان‌های موثر خانگی موافق هستند و معتقدند استفاده از مخلوط آب گرم عسل و آبلیمو سیستم ایمنی را مقاوم می‌کند، همین‌طور سیاه دانه ضد ویروس و باکتری است اما این توصیه برای درمان کرونا یقینا بی‌نتیجه خواهد بود، ضمن اینکه این توصیه برای مردم می‌باشد و نه برای شخص تجویز کننده و عزیزان و اطرافیان‌شان. همچنین این کاربران عنوان می‌کنند اگر این تجویز موثر است چرا سران برای درمان بیماری به آلمان و کشورهای پیشرفته سفر می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by طب اسلامی (@tebbeislami) on

اما گروهی از کاربران با اطمینان عنوان می‌کنند داروهای طب اسلامی به مراتب بسیار موثرتر از درمان‌های شیمیایی است و عسل به همراه سیاه‌دانه معجزه میکند، افرادی که هنوز استفاده نکرده‌اند به دلیل اینکه با آن آشنایی ندارند انکار می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала