بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کانادا از بیمارستان مرخص شد

© REUTERS / THE CENTRAL HOSPITAL OF WUHAN بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کانادا از بیمارستان مرخص شد
بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کانادا از بیمارستان مرخص شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کانادا از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، مردی که در کانادا به عنوان نخستین مورد مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان تورنتو بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

پیام پوتین به رئیس جمهور چین برای مبارزه با ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
پیام پوتین به رئیس جمهور چین برای مبارزه با ویروس کرونا

در بیانیه‌ای که بیمارستان «سانی بروک» تورنتو منتشر کرده، گفته شده شرایط عمومی این بیمار رو به بهبود بوده و دیگر نیازی به مراقبت‌های بیمارستانی نداشته است. با این حال در بیانیه بیمارستان گفته شده که بیمار مذکور در خانه تحت مراقبت و نظارت قرار خواهد داشت. این مرد 50 ساله حدود یک هفته پیش پس از بازگشت از ووهان چین در بیمارستان بستری شده بود.

تا کنون 9 هزار و 356 نفر در جهان مبتلا به ویروس واگیردار کرونا شده‌اند.

مواردی از ابتلا به این بیماری دستکم در 15 کشور جهان دیده شده است و در بسیاری از مناطق قرنطینه‌هایی به اجرا گذاشته شده است.

در 31 دسامبر، 2019، مقامات چینی به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان دادند. بعدتر کارشناسان مشخص کردند که عامل این بیماری کروناویروس است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، دهها نفر بر اثر این ویروس تابحال جان باختند. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به بقیه نقاط گسترش یافته است. مقامات چینی رسما تایید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارند را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала