تهدید جدید ترامپ: تروریسم فرهنگی ترامپ علیه ایران

© Sputnik وزیر امور خارجه ایران، تهدید های ترامپ برای نابودی مراکز فرهنگی و تمدنی ایران مصداق بارز تروریسم فرهنگی بین المللی دانست.

وزیر امور خارجه ایران، تهدید های ترامپ برای نابودی مراکز فرهنگی و تمدنی ایران مصداق بارز تروریسم فرهنگی بین المللی دانست. 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در نشست هم‌اندیشی حفاظت از اموال فرهنگی ملت‌ها و میراث جهانی گفت: تهدید رئیس جمهوری آمریکا برای نابودی مراکز فرهنگی و تمدنی ایران مصداق بارز تروریسم فرهنگی بین المللی است و ادامه قانون شکنی رژیم آمریکا برای شکستن مقاومت مردم ایران است که از یک سو با تروریسم اقتصادی با صراحت منابع تأمین غذا و داروی مردم دلاور ایران را نشانه گرفته و وزیر خارجه‌اش در یک اقدام مجرمانه که مصداق توطئه برای نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت است اعلام می‌کند که اگر ایران میخواهد مردمش غذا داشته باشند باید از ماتبعیت کند. 

وزیر امور خارجه ایران ادامه داد: رژیم ترامپ با اقدامات نامتعارف و غیرعقلانی، سعی در پررنگ‌تر کردن نقشی ناخوشایند و منفی در تاریخ دارد حتی اگر به بهای نابودی بخشه‌ای زیبایی از تاریخ و هویت بشریت تمام شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала