هشدار فرمانده سپاه به آمریکایی ها: از اقدام علیه ایران پشیمان می شوید

© Photo / IRNAفرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم
فرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: دشمنان ما بیکار ننشسته اند و از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر آنلاین، سرلشکر سلامی فرمانده سپاه ایران بیان داشت: دشمنان ما بیکار ننشسته اند و از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند و افزود: برغم تمامی توطئه ها و ترفندها امروز دشمنان ملت ایران دریافته اند که تهدید نظامی علیه ما بی خاصیت بوده و برایشان پاسخگو نیست و اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران اسلامی بزنند، نتیجه برعکس خواهند گرفت و پشیمان خواهند شد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آمریکا بعد از ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد، اگر تهدیدی متوجه آمریکا شود، پاسخ نظامی خواهد داد؛ اما سپاه با هدف قرار دادن پایگاه مهم امریکایی ها، سیلی به آنان زد و ترامپ از پاسخگویی به آن عاجز بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تهدید فرماندهان سپاه پاسداران از طرف آمریکایی‌ها خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند، اگر فرماندهان ایرانی را تهدید به ترور کنند، جانِ هیچ فرماندهی از آن‌ها در اَمان نخواهد بود.

سرلشکر سلامی گفت: اگر دشمنان بخواهند به اقدامات مخرب خودشان ادامه دهند، با شرایطی روبه‌رو می‌شوند که قادر به مدیریت و کنترل آن نیستند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала