دو میلیون دلار برای نقاشی یک کودک روس پیشنهاد شد+عکس

© Fotolia / elemakarدو میلیون دلار برای نقاشی یک کودک روس پیشنهاد شد+عکس
دو میلیون دلار برای نقاشی یک کودک روس پیشنهاد شد+عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهروند مسکویی نقاشی فرزند خود را در یکی از سایت های روسی به مبلغ حدود دو میلیون دلار برای فروش گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر مکرتیان، ساکن مسکو که نقاشی فرزند خود را(به شوخی) در یکی از سایت های روسی به مبلغ حدود دو میلیون دلار(140 میلیون روبل) قیمت گذاشت ادعا می کند که پس از توییت یک روزنامه نگار از عربستان سعودی، تلفن وی مرتب زنگ می خورد و ساکت نمی شود.

مکرتیان گفت که نقاشی فرزندش را روزنامه نگار سعودی که در توییترش بیش از چهار میلیون دنبال کننده دارد به نمایش گذاشت. پس از آن تلفنش در شب با کدهای ناشناس شروع به زنگ خوردن کرد و وی با مراجعه به گوگل متوجه شد که این تماس هایی که پشت سر هم ادامه دارند و متوقف نمی شوند از عربستان سعودی و امارات هستند.

وی گفت که چندین بار سعی کرده بود به آنها پاسخ بدهد ولی آنها به زبان دیگری شبیه عربی صحبت می کردند به خاطر همین تماس ها را مسدود کرد. علاوه بر آن یک زوج متاهل از مسکو با او تماس گرفتند و آمادگی خود را برای خرید نقاشی فرزندش به مبلغ دویست هزار دلار پول نقد "فقط به دلیل هیجان" اعلام کردند. با این حال، به گفته ولادیمیر، او قیمت را غیرقابل قبول خواند و صحبت را متوقف کرد. احتمال دارد ولادیمیر نقاشی فرزندش را تنها با قیمت مقطوع و بدون چانه می خواست بفروشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала