ضربات موشکی تنها آغاز یک عملیات بزرگ بود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران
امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ضربات موشکی ایران به یکی از مهمترین پایگاه های آمریکا، تنها شروع یک عملیات بزرگ بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی به تشریح جزئیات و ابعاد حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌ الاسد در بامداد روز گذشته پرداخت.

حاجی‌ زاده با بیان اینکه ضربات موشکی به یکی از مهمترین پایگاه های آمریکا در قالب عملیات شهید سلیمانی, آغاز یک عملیات بزرگ بود که درکل منطقه ادامه پیدا خواهد کرد، گفت:  مادنبال کشتن نبودیم مادنبال ضربه زدن به ماشین نظامی دشمن بودیم.

چرا آمریکا نتوانست موشک‌ های ایران را هدف گیرد؟ - اسپوتنیک ایران
چرا آمریکا نتوانست موشک‌ های ایران را هدف گیرد؟

فرمانده هوا فضای سپاه گفت: ما 13 موشک به سمت پایگاه های عراق شلیک کردیم اما چند صد موشک را آماده شلیک کرده بودیم.

سردار حاجی‌ زاده ادامه داد: ما در این عملیات دنبال کشتن کسی نبودیم, اگر چه  حتما ده ها نفر کشته و زخمی شده اند، می‌توانستیم طوری عملیات را طراحی کنیم که در گام اول 500 کشته داشته باشند و اگر جواب می‌دادند, در گام‌های دوم و سوم، 4 تا 5 هزار کشته می‌ دادند.

وی در این نشست خبری گفت: همه موشک ها به هدف اصابت شد و حتی یک تیر به سمت موشک های ما شلیک نشد، آمریکائی‌ ها در آماده باش کامل بودند و 12 فروند هواپیمای شناسایی با نگرانی مراقبت می‌ کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала