اعلام جنگ آمریکا علیه ایران

© Photo / IRNAسردار قاسم سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهادت سردار قاسم سلیمانی افتخاری است که وی سالها به دنبال آن بود ودر نهایت به آن نائل شد، قاسم سلیمانی رفت اما ایران هست و تا ایران هست قاسم سلیمانی ها هم هستند.

بدون شک آمریکایی ها بخوبی می دانند که ترور قاسم سلیمانی به نوعی اعلام جنگ بر علیه ایران می باشد و قطعا هر که تصمیم چنین حمله ای را گرفته یعنی تصمیم گرفته یک جنگ تمام عیار در منطقه راه بیاندازد.

قطعا آمریکایی ها بخوبی می دانستند که ابو مهدی المهندس و شیخ نعیم قاسم همراه وی هستند، یعنی اعلام جنگ فقط بر علیه ایران نبوده بلکه هم بر علیه عراق و هم بر علیه لبنان بوده.

از زمانی که داعش در عراق نابود شد تا به حال آمریکایی ها کینه نابودی داعش توسط قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس را در دل داشتند و به دنبال آن بودند که از این دو انتقام بگیرند چون باور داشتند که این دو همه نقشه های آنها در عراق و سوریه را ناکام گذاشتند.

تصور اینکه با ترور شهید قاسم سلیمانی و یا شهید ابو مهدی المهندس و یا شهید شیخ نعیم قاسم آمریکا بتواند کاری از پیش ببرد یک تصور اشتباه بیش نیست.

ایران کشور قاسم سلیمانی ها است، عراق کشور ابو مهدی المهندس ها و لبنان کشور نعیم قاسم ها.

تکلیف از دوش قاسم سلیمانی، برداشته شد اما صدها قاسم سلیمانی دیگر هستند که حال احساس مسئولیت خواهند کرد وقطعا انتقام خون وی را خواهند گرفت.

همه انسان ها فانی هستند و عمر انسان ها دست خدا است اما چگونه انسان ها با این جهان خداحافظی کنند مهم است، بر اساس باور ایرانی ها و مسلمانان شهادت پر افتخار ترین جایگاهی است که فردی می تواند به آن نائل شود و سردار قاسم سلیمانی لیاقت آن را داشت که به این جایگاه نائل شود، آن هم در عراق جایی که مولایش علی (ع) و سرور شهیدان حسین (ع) پذیرایش بودند.

اما قطعا این تصمیم آقای ترامپ، طبق گفته مقامات آمریکایی، منجر به آن خواهد شد که جان صدها هزار آمریکایی نه فقط در عراق بلکه در سرتاسر جهان در خطر باشد و قطعا آمریکایی ها بخوبی می دانند که چنین اقدامی بدون پاسخ نخواهد ماند.

قطعا پاسخ بسیار سختی در انتظار آمریکایی ها خواهد بود اما همه می دانند که آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی که تصمیم گیرنده نهایی در این باره در ایران است و ایشان از درایت و کیاست بسیار بالایی برخوردار هستند و این پاسخ آنچنان که آنها تصور می کنند.

قطعا ایران کاری خواهد کرد و پاسخی خواهد داد که سیلی را با دو سیلی پاسخ دهد و به گونه ای و جایی پاسخ این کار آمریکایی ها را بدهد که بسیار برای آقای ترامپ و تیم او درد داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید آیا برنامه استیضاح آقای ترامپ و فرار وی به جلو ارزش خون و تابوت آمریکایی ها را خواهد داشت یا نه؟

اما امری که بدیهی است این می باشد که امروز یک ایران و یک جهان قاسم سلیمانی شده و خون قاسم سلیمانی بر زمین نخواهد ماند.

* "قابل توجه اینکه پس از انتشار مقاله شهادت نعیم قاسم تکذیب شد"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала