ولایتی: مخالف ایجاد منطقه حائل در سوریه هستیم

© AP Photo / Ebrahim Norooziولایتی: مخالف ایجاد منطقه حائل در سوریه هستیم
ولایتی: مخالف ایجاد منطقه حائل در سوریه هستیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور رهبر ایران بر مخالفت کشورش با هرگونه دخالت خارجی در کشورهای منطقه تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر ایران در امور بین الملل در دیدار با هیئتی از رؤسا و شیوخ قبایل و عشایر سوریه در تهران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در کشور‌های منطقه است‌ و برابر ظلم، توطئه ها، تجاوز و نقشه‌های شوم دشمنان برای تضعیف و تجزیه کشور‌های منطقه ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.

ایران دزدهای آمریکایی را از سوریه فراری می‌دهد؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ایران "دزدهای" آمریکایی را از سوریه فراری می‌دهد؟

مشاور رهبر ایران افزود: اموال هر کشور به همان ملت تعلق دارد و این مواضع نشاندهنده توطئه چینی و اقدامات شوم دشمنان برای کشور‌های اسلامی منطقه است و باید برابر این تجاوز‌های آشکار و سرقت اموال ملت مظلوم منطقه ایستادگی کرد.

ولایتی در خصوص ایجاد منطقه حائل در سوریه تصریح کرد: مخالف ایجاد منطقه حائل به وسیله بیگانگان و دخالت خارجی در سوریه یا هر نقطه‌ای از منطقه هستیم، چرا که به معنای تغییر بخشی از منطقه و جدا کردن کشور‌ها و سپردن اداره آن به بیگانگان است که بی تردید در تضاد با منافع سوریه قرار دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیش از ۹ سال هرگونه ظلم و جنایت را به مردم سوریه تحمیل کردند و اگر مردم منطقه برابر این ظلم سکوت کنند، این جنایت‌ها روزی علیه خود آنان نیز انجام می‌شود چرا که این توطئه و نقشه شوم دشمنان برای منطقه و کشور‌های اسلامی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала