آیا آژیر جنگ «هدیه کریسمس» کره شمالی به آمریکایی‌ها بود؟

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر نظامیان آمریکا
نظامیان آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سربازان آمریکایی در پایگاه کره جنوبی عصبی و آشفته شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌ها غربی، قول « هدیه کریسمس» کره شمالی پیداست نظامیان آمریکایی را به دلهره انداخته است.

نظامیان آمریکایی برای ساعت خواب آماده شده بودند که ناگهان آژیر جنگ در پایگاه نظامی آمریکا در کره جنوبی به جای شیپور خاموشی بصدا درآمد و نظامیان مستقر در این پایگاه را آشفته و نگران کرد.

آمادگی آمریکا برای پرداخت بخشی از حق عضویت خود به سازمان بهداشت جهانی  - اسپوتنیک ایران
تلاش آمریکا برای کشاندن کره جنوبی به رویارویی با ایران

این اتفاق در پایگاه نظامی «کیسیم در «دانگدوچئون» در 40 کیلومتری شمال سئول اتفاق افتاده است. این پایگاه نزدیکترین پایگاه نظامی آمریکا به مرز کره شمالی است. این آژیر اشتباهی ساعت ده شب و به جای شیپور خاموشی از بلندگوها پخش شده است.

آژیرهای هشدار به سربازان و نظامیان اعلام می‌کند که سریعا اقدامات هشدارآمیز را آغاز کنند و این آلارم سبب تکاپو در پایگاه شده است.

کره شمالی اخیرا به آمریکا هشدار داده است که در صورت عدم ارائه یک پیشنهاد منصفانه برای ادامه مذاکرات اتمی میان دو کشور باید مننظر یک هدیه کریسمس از سوی پیونگ یانگ باشد. تنش‌ها در شبه جزیره کره در حالی بالا گرفته است که نگرانی‌ها از آزمایش یک موشک بین قاره‌ای بالستیک از طرف کره شمالی وجود دارد.

کریسمس بدون هدیه از طرف کره شمالی تمام شد اما مقامات کره جنوبی و آمریکا میگویند که در بالاترین سطح آمادگی ممکن به منظور مقابله با هرگونه تهدیدی از طرف پیونگ یانگ باقی می‌مانند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала