حذف نقش اصلی از پوستر فیلم سینمای آشفتگی +ویدئو

اشتراک
مهناز افشار از پوستر فیلم آشفتگی حذف شده است!

به گزارش اسپوتنیک، پس از مهاجرت بانوی بازیگر ایرانی، مهناز افشار از ایران و حضور در برنامه پرشین گات تلنت به عنوان داور و حواشی دیگر او، این بانوی بازیگر از پوستر فیلم آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی حذف شده است.

View this post on Instagram

A post shared by رسانه خبری سوژه (@soje.1) on

مهناز افشار در پاسخ به این اتفاق عنوان کرده است که "اما من وجود دارم، هنوز نفس می کشم و هنوز هستم. ولی من خودم را سانسور نمی کنم.

View this post on Instagram

A post shared by TvPixy (@tvpixy) on

بهرام رادان بازیگر ایرانی و همبازی او در فیلم آشفتگی نیز در واکنش به این اتفاق عنوان کرد که امیدوارم این فیلم آخرین همکاری من با تو که از سال ۷۸ همبازی بوده‌ایم، نباشد.

View this post on Instagram

A post shared by BahramRadan (@bahramradan) on

مهناز افشار نیز در پاسخ به بهرام رادان عنوان کرده است که این تصور را ندارم که آشفتگی آخرین فیلم من بوده است اما اگر این تصمیم را برای من گرفتند، هیچ چیز از عشق من به سینمای ایران و بعضی از دوستان همکارانم و مردم ایران که مشوق من بودند، کم نمی شود.
عده ای از کاربران که از طرفداران و حامیان مهناز افشار هستند، از این اتفاق ناراحت شدند چرا که حذف بازیگر نقش اول زن از روی پوستر کار جالبی نیست.
عده ای دیگر از نیز معتقدند که این آخرین همکاری آنان نخواهد بود و مهناز افشار هنوز هم می تواند به ایران بازگردد و فیلم بازی کند.
در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران که هنوز از ماجرای شیرخشک هایی که مشکوک به فساد بوده است و توسط همسر او وارد شده بود و همچنین از همکاری او با شبکه‌ای که مستقیما از عربستان پول دریافت می‌کند، دلچرکین هستند، عنوان کردند که او را فراموش خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала