ملانیا ترامپ چقدر ثروت دارد؟

© AP Photo / Evan Vucciملانیا ترامپ
ملانیا ترامپ   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملانیا ترامپ یک زن ثروتمند در آمریکا محسوب می شود، اما آیا ثروتش با مقامش یعنی بانوی اول آمریکا مرتبط است؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیزنس تایمز،  ثروت ملانیا ترامپ ۵۰ میلیون دلار ارزش گذاری شده است.  بانوی اول آمریکا پیش از ازدواج با دونالد ترامپ مدل بود. او که اهل کشور اسلوونی است و در سن ۱۸ سالگی کار مدلینگ خود را به طور رسمی آغاز کرد. او همچنین تجربه کار بازیگری را در فیلم "زولندر" و در برنامه تلویزیونی "کارآموز" داشت.

ملانیا همیشه لباس‌هایی خاص و گرانقیمت می پوشد، از جمله می‌توان به لباس عروسی ۷۹ هزار پوندی و کت حدودا ۴۱ هزار پوندی او اشاره کرد. پیراهن‌های برند او هم چند هزار دلار قیمت دارند و او حتی با ژاکت ۵۲ هزار پوندی هم دیده شده است.

بانوی اول ۴۹ ساله آمریکا کسب و کارهای متعددی راه‌اندازی کرده که از جمله در حوزه جواهرات بود. محصولات او هم دقایقی پس از ارائه همگی به فروش می رفت و از ۳۰ دلار تا ۲۰۰ دلار قیمت داشت. 

او و دونالد ترامپ املاک و مستغلات فراوانی به ارزش میلیون‌ها دلار دارند که شامل پنت‌هاوسی در نیویورک به قیمت ۵۴ میلیون دلار، خانه‌ای در جزیره سن مارتین کارائیب، عمارتی به مساحت تقریبی ۴۰۰۰ مترمربع در بدفورد، خانه‌هایی در نیویورک و پالم بیچ که مجموعا ۲۵ میلیون دلار برآورد می‌شوند. 

ملانیا ترامپ بابت مشاغل موفقی که داشته است و درآمدزایی، ثروتمند محسوب می‌شود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала