سخنرانی آتشین نماینده زن مجلس ایران جنجال آفرید

© Photo / khabar-fouriسخنرانی آتشین نماینده زن مجلس ایران جنجال آفرید
سخنرانی آتشین نماینده زن مجلس ایران جنجال آفرید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پروانه سلحشوری، نماینده زن مجلس ایران در سخنرانی خود در صحن علنی مجلس جنجال به پا کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری انتخاب، پروانه سلحشوری، نماینده  مردم تهران در مجلس در نطق پایانی خود در مجلس از شرایط امروز جامعه انتقاد کرد که در مجلس غوغایی به پاکرد و نمایندگان مخالف تا دقایقی با داد و فریاد درباره این نطق صحبت می کردند.

  لازم به ذکر است که این نماینده مجلس دو روز پیش در آخرین روز نام نویسی برای انتخابات با صدور بیانیه ای از عدم کاندیداتوری اش در انتخابات مجلس خبر داد و از این دور از رقابت ها کنار کشیده بود.

سلحشوری با اشاره به اعتراضات آبان 98  از مادران داغدار در این حوادث گفت. اما صحبت های این نماینده زن مجلس به پایان نرسیده بود که کم کم تحرکات برخی چهره های تندرو در اعتراض به او شروع شد. ابتدا حاجی دلیگانی و علیرضا سلیمی شروع به انتقاد کردند، دقایقی بعد نیز سامری از مجمع نماینگان خوزستان که در جریان رای اعتماد به ظریف به وزیرخارجه ناسزا گفته بود، شروع به فریاد زدن کرد و خواستار آن شد که میکروفون سلحشوری خاموش شود. 

وی در بخشی از سخنان خود با  انتقاد از عملکرد مسئولین گفت: " جمهوریت نظام به سمت تمرکز گرائی رفته است . استبداد سرکش تام و تمام در هر یک از بخش‌ها و قدرت نمائی نهادهای موازی ... ما درساختارها، دوگانه ارگان ها و حتی چندگانه هایی  داریم که همه حکم می رانند ..."

البته  جو متشنج مجلس از طرف نمایندگان طیف تندرو به همین جا ختم نشد و وقتی سلحشوری نطقش به پایان رسید، سامری خود را به او رساند و با به او گفت: " کسی که خودش در انتخابات ثبت نام کرده است تمام مقدسات  نظام را زیر سوال می برد." در همین لحظه نمایندگان دیگری از جمله کوهکن خودشان را به این جمع رساندند تا غائله را آرام کند. کوهکن خطاب به سامری گفت: " ما در مجلس ششم نطق های تندتر از این داشتیم، آرام باشید."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала