طرح اقدام ملی مسکن چگونه اجرا می شود؟

© Sputnik / Arina Topoleva مسکن در تهران
 مسکن در تهران   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن تهران در شهرهای جدید انجام می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای ثبت نام طرح ملی مسکن کلانشهرها از جمله تهران در شهرهای جدید خبر داده است.

گرچه پیش از این اعلام شده بود که ثبت‌نام شهرهای جدید در طرح ملی مسکن به صورت استانی انجام می‌شود اما به نظر می‌رسد معاونت مسکن و ساختمان به این نتیجه رسیده تا ثبت‌نام کلانشهرها از طریق شهرهای جدید انجام شود. احتمالا تجربه شهرهای جدید در طرح مسکن مهر در چرخش معاونت مسکن و ساختمان بی تاثیر نبوده است.

تهران - اسپوتنیک ایران
شهردار تهران میزان خسارات وارده به پایتخت را اعلام کرد

در این اطلاعیه آمده است: «ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران در شهرهای جدید صورت می گیرد. جزئیات ثبت نام طرح اقدام ملی با ذکر مکان‌های ثبت نام در اطلاعیه‌های بعدی از طریق پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به آدرس news.mrud.ir اعلام خواهد شد.

پرو‌ژه مسکن تهرانسر به صورت مشارکتی ساخته می شود. شرایط، نحوه واگذاری و ثبت نام پس از تقسیم سهمیه بین دولت و شریک، اطلاع رسانی و اقدام خواهد شد.پروژه هایی که در حال حاضر از متقاضیان ثبت نام می شود بر اساس فروش اقساطی و یا واگذاری 99 ساله زمین است که در استان تهران نیز مانند سایر استان‌ها انجام می‌شود. در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های استان تهران که تامین زمین صورت گرفته است، به صورت مستقیم و برای متقاضیان شهر تهران در شهرهای جدید اطراف تهران ثبت نام صورت می‌گیرد.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала