برادرزاده بن لادن، خواننده گروه موسیقی پانک است +عکس

© AP Photo / Sputnik/AP Photoبن لادن
بن لادن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وفا دوفور 44 ساله که در دانشگاه کلمبیا آمریکا رشته حقوق خواند ه است اکنون خواننده یک گروه موسیقی سه نفره است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت " استاف" یکی از برادرزاده‌های "اسامه بن لادن" رهبر سابق گروه القاعده به عنوان یک ستاره موسیقی در بارها و کاباره‌های لندن و پاریس برنامه اجرا می‌کند.

"وفا دوفور" برادرزاده 44 ساله "اسامه بن لادن" در یک گروه موسیقی" پانک " 3 نفره به نام " دیپ تان" فعالیت می کند که همه اعضای این گروه زن هستند. 

وفا در ایالت کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده و پدرش برادر ناتنی اسامه بن لادن است. 

وفا پس از اتمام تحصیلات در رشته حقوق دانشگاه کالیفرنیا در سال 2004 به همراه خانواده به لندن مهاجرت کرده است. او برای آنکه جلب توجه نکند، نام فامیلی خود را به نام فامیلی مادرش تغییر داده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Coerte VW Felske ♎️♉️ (@coertevwfelske)

وفا هنگام عملیات 11 سپتامبر در نیویورک بوده و به گفته خودش پس از این حمله تروریستی عمیقا ناراحت شده و برای قربانیان حادثه گریسته است.

پدرش "یسلام بن لادن" بردادر ناتنی و بزرگ اسامه و مادرش کارمن  دوفور (بن‌لادن) است که از هم جدا شده اند.

وفا دوفور در مصاحبه ای با گاردین گفته بود از زمان جدا شدن والدینش در سال 1988 با خانواده پدرش ارتباطی چندانی نداشته  و او تنها یک بار با عموی بدنام خود (اسامه ) ملاقات كرده اما عمویش از نگاه به او خودداری کرده چون به گفته خودش حجاب نداشته است.

مادر وفا با کتابش با عنوان" زندگی من در عربستان سعودی" درباره  تجربه زندگی خود در عربستان سعودی به چهره ای مشهور تبدیل شد. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала