چگونه بعد از 40 سال با چربی شکم مقابله می توان کرد

© Depositphotos / Tish1چگونه بعد از 40 سال با چربی شکم مقابله می توان کرد
چگونه بعد از 40 سال با چربی شکم مقابله می توان کرد - اسپوتنیک ایران
Telegram
متخصصان تغذیه از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو در مورد قوانینی که با رعایت آنها می توان هیکل مناسبی در 40 سالگی داشت، توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان تغذیه از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو در مورد قوانینی که با رعایت آنها می توان هیکل مناسبی در 40 سالگی داشت، توضیحاتی ارائه کردند.

کارشناسان می گویند تا حدود 39 سالگی، فرد سالم گاهی می تواند فست فود و سایر غذاهای پر کالری را با اعتدال بخورد. با این حال، بعد از 40 سالگی، متابولیسم به تدریج کند می شود: اگر ورزش نمی کنید، اشتیاق به غذاهای مضر خیلی زود می تواند منجر به رسوب چربی نامطلوبی در شکم و در نتیجه مشکلات سلامتی شود.

متخصصان تغذیه معتقد هستند، که در صورت پیروی از چند توصیه ساده، می توانید در 40 و 50 و بعد از 60 سالگی در هیکل مناسب و بسیار خوبی بمانید. کارشناسان آمریکایی توصیه می کنند که دو بار در هفته با مصرف گوشت قرمز به ساختن ماهیچه کمک می کند و در خانم ها از کمبود آهن در بدن جلوگیری می کند.

رژیم های غذایی گیاهی باید شامل غلات، میوه ها و سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج، کلم و یا کاهو باشد. در عین حال، مطلوب است که کربوهیدرات های مضر را حذف کنید.

بعد از 50 سالگی، شما نیاز به خوردن غذاهای بیشتری دارید که سطح پایداری قند را در خون حفظ کرده و از رسوب در رگ های خونی جلوگیری می کند. به گفته کارشناسان، غذاها باید حداقل کلسترول، کربوهیدرات، اما فیبر زیادی داشته باشند.

علاوه بر این، توصیه می شود از خوردن آجیل، روغن زیتون، ماهی (اسیدهای چرب امگا 3 که برای قلب مفید هستند) و لبنیات کم چرب استفاده کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала