لاریجانی در مجلس آینده حضور نخواهد داشت

© AP Photo / Vahid Salemiلاریجانی در مجلس آینده حضور نخواهد داشت
لاریجانی در مجلس آینده حضور نخواهد داشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی لاریجانی رئیس مجلس ایران اعلام کرد که برای دوره بعدی مجلس کاندیدا نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، در ویدئوی کوتاهی که ازصحبت های علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران در توییتر خبرگزاری فارس منتشر شده است، وی اعلام میکند که تصمیمی برای کاندید شدن برای دوره بعدی انتخابات مجلس ندارد.

علی لاریجانی بعد از ظهر شنبه در دیدار مدیران اقتصادی در قم اظهار کرد: " سه دوره چهارساله وکیل مردم قم بودم و برای من افتخاری بود که بتوانم به این مردم خدمت کنم چرا که مردم قم بر گردن ملت ایران حق دارند و در مکتب تشیع و انقلاب اسلامی پیشرو هستند اما در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ای برای حضور ندارم."

او در ادامه افزود: " در شرایط فعلی که فشارهای مختلفی بر مردم تحمیل شده است. قیمت ها باید منصفانه باشد و ما نیز تلاش می کنیم مشکلات را در سطح ملی و استانی در حد توان رفع کنیم."

 

لازم به ذکر است که علی لاریجانی تاکنون 3 دوره نماینده مجلس ایران از استان و شهر قم بوده است و در این مدت 12 سال ریاست مجلس را برعهده داشته است.

همچنین علی لاریجانی، پیش از ریاست مجلس در جایگاه های مختلفی در حکومت ایران نقش ایفا کرده است که از آن جمله میتوان به ریاست صدا و سیما، رئیس شورای امنیت ملی، وزیر فرهنگ و غیره نام برد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала