راهی برای فرار از تحریم های ایالات متحده در مورد اس-400 پیدا شد

© Sputnik / Aleksander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر راهی برای فرار از تحریم های ایالات متحده در مورد اس-400 پیدا شد
راهی برای فرار از تحریم های ایالات متحده در مورد اس-400 پیدا شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحریم های واشنگتن علیه دهلی به دلیل خرید سامانه پدافند هوایی زنیت C-400 از مسکو به نام "Triumph" به صنعت دفاعی آمریکا آسیب می زند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Defense News، دهروا جایشانکارا کارمند مرکز تحلیلی بنیاد Observer هند گفت: تحریم های واشنگتن علیه دهلی به دلیل خرید سامانه پدافند هوایی زنیت C-400 از مسکو به نام "Triumph" به صنعت دفاعی آمریکا آسیب می زند.

وزیر دفاع هند: با وجود فشارهای آمریکا به همکاری نظامی با روسیه ادامه می دهیم - اسپوتنیک ایران
وزیر دفاع هند: با وجود فشارهای آمریکا به همکاری نظامی با روسیه ادامه می دهیم

یک نشریه آمریکایی می نویسد که معاملات عمده تسلیحاتی بین دهلی و واشنگتن شامل محموله های بالگردهای چند منظوره حامل Sikorsky SH-60 Seahawk، هواپیماهای بدون سرنشین دریایی General Atomics Sea Guardian و احتمالاً مدل اصلاح شده General Dynamics F-16 Fighting Falcon و McDonnell Douglas Fighters ( خریداری شده توسط بوئینگ) F / A-18 Hornet می باشد.

جایشانکارا گفت: همه این خریدها با اعمال تحریم های آمریکا در معرض خطر خواهند بود. این تحلیلگر با استناد به مقامات آمریکایی افزود: می توان تصمیمی در مورد عدم اعمال یا دور زدن مجازات ها در صورت اعمال تحریم یافت.

این نشریه همچنین به اظهارنظر رئیس فرماندهان آمریکایی در منطقه هند و اقیانوس آرام دریا سالار فیلیپ دیویدسون، اشاره می کند که اظهار داشت آینده همکاری بین واشنگتن و دهلی وابسته به استفاده روز افزون از تجهیزات آمریکایی توسط هند است.

در ماه نوامبر، ترکیه در استان آنکارا توسط جنگنده های نسل چهارم F-16 جنگنده Falcon آزمایش بر روی سیستم های Triumph S-400 خریداری شده از روسیه را آغاز کرد.

در ماه ژوئیه، دفاع نیوز روش های مختلفی را برای این که ترکیه بتواند همزمان از Triumph S-400 روسی و جنگنده نسل پنجم F-35 Lightning II استفاده کند، پیشنهاد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала