مردی که لاتاری را برده بود، دو پسر خود را کشت

© Fotolia / BortN66مردی که لاتاری را برده بود، دو پسر خود را کشت
مردی که لاتاری را برده بود، دو پسر خود را کشت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مرد انگلیسی پس از اینکه پول لاتاری را خرج کرده بود، دو فرزند خود را کشت و خودکشی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، در شهر انگلیسی هینکلی ، لسترشایر ، برنده یک قرعه کشی، بدون اطلاع خانواده پول خود را خرج روسپیان کرد و یک ماشین خرید ، پس از آن که زنش موضوع را فهمید به همسرش حمله کرد ، دو پسرش را کشته و خودکشی کرد. 

مردی که میان روسپی ها همسر خود را پیدا کرد - اسپوتنیک ایران
مردی که میان روسپی ها همسر خود را یافت

روز دوشنبه ، 25 نوامبر ، خانم سالی استوکس (سالی استوکس) در جلسه رسیدگی دادگاه اعلام نمود که چگونه در تاریخ 2 نوامبر 2016 همسرش دیوید (دیوید استوکس) مرتکب جرم شد. به گفته وی ، او یک پیام عجیب در تلفن شوهرش پیدا کرد ، که در آن در خصوص خرید ماشین اطلاعاتی وجود داشت.

سالی فهمید که شوهرش مرتباً پول خود را صرف روسپی ها و اسکورت دختران می کند. در عین حال ، او همیشه ادعا می کرد که هیچ بودجه ای ندارد که فرزندشان را به مدرسه بفرستد. در طی تحقیقات مشخص شد که دیوید استوکس در قرعه کشی 40 هزار پوند (3.3 میلیون روبل) به دست آورده است و مخفیانه آن را برای خرید ماشین و روسپی ها خرج کرده است.

زن این موضوع را به مرد گفت و وی پس از بازگشت به خانه ، از زنش عذرخواهی کرد، روز بعد مرد زمانی که همسرش وارد خانه شد از او پرسید: پسرانشان "آدام و متی کجاست؟" او پاسخی نداد. به گفته سالی ، دیوید سپس او را زد. زن فرار کرد و پلیس را خبر کرد. پلیس زن مجروج را به بیمارستان برد و در نهایت مشخص شد که این مرد دو فرزند خود را پیش از ورود همسرش کشته بود.

سالی گفت: "روز بعد به من گفتند كه دیوید، آدام و متیو را كشته و سپس خودكشی كرده است." به محض فرار سالی ، گشت وارد خانه استوكس شد. آنها پسران مرده را پیدا کردند. سپس جسد دیوید را پیدا کردند. قبل از قتل ، این مرد یادداشت خداحافظی به جا گذاشت که در آن به همسر خود و پسرانش ابراز عشق نموده بود".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала